Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien pitäisi asua helsingin keskustassa.

Vierailija
07.06.2019 |

Se on maailman viihtyisin ja turvallisin asuinpaikka.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset on niin olevinaan suurkaupunkilaisia :D Alle 700 000 tuhatta asukasta! Haiseva, ruma, tylsä p*ska kaupunki!

Vierailija
42/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ehkä tylsin paikka maailmassa asua sen jälkeen, kun on jaksanut kerran käydä niissä kaikissa S-ryhmän kahviloissa ja ravintoloissa.

Etkö sä muihin paikkoihin osaa mennä?

Osaan toki. Juuri siitä syystä en asukaan Helsingissä. Ei kiinnosta notkuminen, kun voi tehdäkin asioita eikä vain olla säilössä jossain kanakopissa.

Niin...Mä tarkoitin muita ravintoloita ja kahviloita kuin S-ryhmän paikat. Mutta ei väkisin. En minäkään tykkää mistään notkumisesta vaikka Helsingissä asunkin. Tosin mä en oikeastaan tiedä mitä tuo notkuminen tarkoittaa :D.   

Ihmeellisiä mielikuvia joillakin on Helsingistä:D. 

Kaikki ytimessä alkaa olla S-ryhmää tai etnistä. Ei kiinnosta semmoinen. Ja mitä notkumiseen tulee, niin Helsinkiläiset nimen omaan notkuvat: makaavat puistossa, tuijottavat älypuhelimia, istuvat kahviloissa tai ravintolassa, pällistelevät muiden järjestämiä esityksiä jne. Kukaan ei varsinaisesti tee mitään järkevää.

Sä et näköjään osaa etsiä ravintoloita/kahviloita. Ihmeellistä nykypäivänä kun kaikilla on älyluuri kädessä 24/7. Eikö maalla siis kukaan tuijota puhelinta? Aika huikeaa jos näin on:). Mä kävin tänään aamulla kahden tunnin lenkin kiertämässä metsässä Helsingin kantakaupungissa (Keskuspuisto) ja Nesteellä aamukahvilla.

Järjestättekö te maaseudun asukkaat sitten itse jotain esityksiä siellä, kun sua riepoo Helsingissä "muiden järjestämät esitykset"? Ruokani syön kotona yleensä, mutta on hienoa, että voi mennä myös ulos syömään ja valita sadoista eri ravintoloista jos siltä tuntuu. 

Mä käyn töissä, en taida mitään muuta järkevää tehdäkään. Onneksi ei tarvitse. 

Taisit kiertää saman ympyrän aika monta kertaa, jos kaksi tuntia lenkkeilit metsässä Helsingin keskustassa. Keskuspuisto on niin kaukana keskustasta, että jos siitä tykkää, niin kannattaa asua jossain ihan muualla.

En väittänyt, että Keskuspuisto on keskustassa. Kirjoitin kantakaupunki. Katsele karttaa :). 

Ketjun aihe taisi jäädä sinulta ymmärtämättä. :D Pidä hauskaa Helsingin keskustassa. Kukin tyylillään. Olen onnellinen, että on vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kaartinkaupungissa 189 m2 asunnossa. Tähtitorninmäelle on kotiovelta alle 100 m:n matka. Käyn siellä ja Kaivopuistossa joka aamu koirien kanssa lenkillä. Rakastan maisemaa, joka aukeaa talvella Haaksirikkoisten patsaalta Kauppatorille, Tuomiokirkolle ja Katajannokalle. Rakastan myös syreenipuita ja tuomia, jotka kukkivat Tähtitorninmäellä keväisin.

Lapseni kävivät Saksalaisen srk:n päiväkotia, ihan vaan koska se oli lähellä. Sieltä koukutie jatkui Deutsche Schuleen ja ulkomaille.

Kun mies on työmatkoilla, käyn aamiaisella Korkeavuorenkadun ihanissa kahviloissa. Vaatteeni ostan Ullanlinnan ja Fredan putiikeista. Kauppahalliin ja Stockan Herkkuun on kävelymatka. Fabianinkadun Alko on erittäin hyvin varusteltu.

Ihmiset ovat hymyileviä ja iloisia. Katumaasturille löytyy aina pysäköintipaikka. Voiko elämältä enempää pyytää?

Vierailija
44/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun, mutta toivon, etten asuisi. Kamala paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi