Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien pitäisi asua helsingin keskustassa.

Vierailija
07.06.2019 |

Se on maailman viihtyisin ja turvallisin asuinpaikka.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni tumppukylä, ei kiitos.

Vierailija
2/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni tumppukylä, ei kiitos.

Tuppukylä?

Vierailija
4/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ei olis omaisuutta, muuttaisin ihan mielelläni työttömäksi Helsingin keskustaan yhteiskunnan maksamaan kämppään. No problemos.

Vierailija
5/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaikki tumputtaa koska eivät uskalla mennä ulos.Pelkäävät valkoista tai mustaa.

Vierailija
6/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehkä tylsin paikka maailmassa asua sen jälkeen, kun on jaksanut kerran käydä niissä kaikissa S-ryhmän kahviloissa ja ravintoloissa.

Vierailija
7/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ei olis omaisuutta, muuttaisin ihan mielelläni työttömäksi Helsingin keskustaan yhteiskunnan maksamaan kämppään. No problemos.

Ei sinne niin vaan muuteta. Yhteiskunnan maksamat kämpät (mitähän tuokin tarkoittaa?) ei taida olla ytimessä. Vai kuvitteletko, että jos vuokra on 1500e/kk, Kela maksaa? Siinähän kuvittelet. 

Itse en haluaisi asua keskustassa. Terveisiä pohjoisesta kantakaupungista. 

Vierailija
8/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ehkä tylsin paikka maailmassa asua sen jälkeen, kun on jaksanut kerran käydä niissä kaikissa S-ryhmän kahviloissa ja ravintoloissa.

Etkö sä muihin paikkoihin osaa mennä?

Vierailija
9/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne niin vaan muuteta. Yhteiskunnan maksamat kämpät (mitähän tuokin tarkoittaa?) ei taida olla ytimessä. Vai kuvitteletko, että jos vuokra on 1500e/kk, Kela maksaa? Siinähän kuvittelet. 

Itse en haluaisi asua keskustassa. Terveisiä pohjoisesta kantakaupungista. 

Urbaani legenda jota oikeistolaiset tykkää käyttää aikeissaan tuhota (oikeasti varsin vähäisen) sosiaaliturvan.

Vierailija
10/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis riittävästi omaisuutta, muuttaisin sinne myös mielelläni työttömäksi.

Vierailija
11/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttais Mannerheimintien varteen vaikka saisin ilmaiseksi asua ja luulen että löytyy miljoona muuta. Nytkin on varmaan mukavan viileää niissä yli 50v vanhoissa betonikennoissa 😂

Vierailija
12/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut isosta perheestä (4-6 lasta), viime yönä mies kertoi nähneensä unta 10 lapsesta (liikaa!). Mutta kyllä varmaan tuohon neljään päästään. Millainen äänieristys on 1800-900-luvun alussa rakennetuissa kerrostaloissa? Mietin vaan, että ollaanko mekin tervetulleita. Lapset kotihoidossa vielä. :) On myös kaksi aika äänekästä koiraa. En sitten tiedä viihtyisikö siellä kukaan enää meidän lisäksi.

Vierailija
13/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voitte taas mennä kauppakeskukseen nukkumaan kun kämpissänne on liian kuuma....muistatteko viime kesältä kun porukka nukkui Kannelmäen Cittarin lattialla.

Vierailija
14/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta voitte taas mennä kauppakeskukseen nukkumaan kun kämpissänne on liian kuuma....muistatteko viime kesältä kun porukka nukkui Kannelmäen Cittarin lattialla.

Se nyt oli pelkkä mainostempaus. Kantsun Cittarilla on koko ajan menossa jos jonkinlaista kampanjaa ja tempausta. 

Vierailija
15/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuula hajoais jos pitäis joka päivä katsoa niitä ruudullista trilbyä ja clubmastereita käyttäviä pilkkunilkkejä jotka luulee olevansa jotain tosi erikoista ja sivistynyttä

Vierailija
16/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt jo liikaa junantuomia maalaisia stadia pilaamassa.

Vierailija
17/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt jo liikaa junantuomia maalaisia stadia pilaamassa.

Eiköhän siellä ole liikaa Haaparannan bussituristeja!

Vierailija
18/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Helsingin keskustassa monta vuotta. Nyt asun Mellunmäessä ja parempaa ei voisi olla!

Vierailija
19/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä muihin paikkoihin osaa mennä?

Osaan toki. Juuri siitä syystä en asukaan Helsingissä. Ei kiinnosta notkuminen, kun voi tehdäkin asioita eikä vain olla säilössä jossain kanakopissa.

Vierailija
20/44 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsingissä tylsää ja ahdistavaa vai mitä "stadilainen" junan tuomia haukkuva tekee vauva-palstalla tähän aikaan illasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi