Kaikkien pitäisi asua helsingin keskustassa.
Se on maailman viihtyisin ja turvallisin asuinpaikka.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni tumppukylä, ei kiitos.
Tuppukylä?
Jos mulla ei olis omaisuutta, muuttaisin ihan mielelläni työttömäksi Helsingin keskustaan yhteiskunnan maksamaan kämppään. No problemos.
Siellä kaikki tumputtaa koska eivät uskalla mennä ulos.Pelkäävät valkoista tai mustaa.
Se on ehkä tylsin paikka maailmassa asua sen jälkeen, kun on jaksanut kerran käydä niissä kaikissa S-ryhmän kahviloissa ja ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ei olis omaisuutta, muuttaisin ihan mielelläni työttömäksi Helsingin keskustaan yhteiskunnan maksamaan kämppään. No problemos.
Ei sinne niin vaan muuteta. Yhteiskunnan maksamat kämpät (mitähän tuokin tarkoittaa?) ei taida olla ytimessä. Vai kuvitteletko, että jos vuokra on 1500e/kk, Kela maksaa? Siinähän kuvittelet.
Itse en haluaisi asua keskustassa. Terveisiä pohjoisesta kantakaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Se on ehkä tylsin paikka maailmassa asua sen jälkeen, kun on jaksanut kerran käydä niissä kaikissa S-ryhmän kahviloissa ja ravintoloissa.
Etkö sä muihin paikkoihin osaa mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne niin vaan muuteta. Yhteiskunnan maksamat kämpät (mitähän tuokin tarkoittaa?) ei taida olla ytimessä. Vai kuvitteletko, että jos vuokra on 1500e/kk, Kela maksaa? Siinähän kuvittelet.
Itse en haluaisi asua keskustassa. Terveisiä pohjoisesta kantakaupungista.
Urbaani legenda jota oikeistolaiset tykkää käyttää aikeissaan tuhota (oikeasti varsin vähäisen) sosiaaliturvan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olis riittävästi omaisuutta, muuttaisin sinne myös mielelläni työttömäksi.
En muuttais Mannerheimintien varteen vaikka saisin ilmaiseksi asua ja luulen että löytyy miljoona muuta. Nytkin on varmaan mukavan viileää niissä yli 50v vanhoissa betonikennoissa 😂
Olen aina haaveillut isosta perheestä (4-6 lasta), viime yönä mies kertoi nähneensä unta 10 lapsesta (liikaa!). Mutta kyllä varmaan tuohon neljään päästään. Millainen äänieristys on 1800-900-luvun alussa rakennetuissa kerrostaloissa? Mietin vaan, että ollaanko mekin tervetulleita. Lapset kotihoidossa vielä. :) On myös kaksi aika äänekästä koiraa. En sitten tiedä viihtyisikö siellä kukaan enää meidän lisäksi.
Kohta voitte taas mennä kauppakeskukseen nukkumaan kun kämpissänne on liian kuuma....muistatteko viime kesältä kun porukka nukkui Kannelmäen Cittarin lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Kohta voitte taas mennä kauppakeskukseen nukkumaan kun kämpissänne on liian kuuma....muistatteko viime kesältä kun porukka nukkui Kannelmäen Cittarin lattialla.
Se nyt oli pelkkä mainostempaus. Kantsun Cittarilla on koko ajan menossa jos jonkinlaista kampanjaa ja tempausta.
kuula hajoais jos pitäis joka päivä katsoa niitä ruudullista trilbyä ja clubmastereita käyttäviä pilkkunilkkejä jotka luulee olevansa jotain tosi erikoista ja sivistynyttä
Täällä on nyt jo liikaa junantuomia maalaisia stadia pilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt jo liikaa junantuomia maalaisia stadia pilaamassa.
Eiköhän siellä ole liikaa Haaparannan bussituristeja!
Olen asunut Helsingin keskustassa monta vuotta. Nyt asun Mellunmäessä ja parempaa ei voisi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä muihin paikkoihin osaa mennä?
Osaan toki. Juuri siitä syystä en asukaan Helsingissä. Ei kiinnosta notkuminen, kun voi tehdäkin asioita eikä vain olla säilössä jossain kanakopissa.
Onko Helsingissä tylsää ja ahdistavaa vai mitä "stadilainen" junan tuomia haukkuva tekee vauva-palstalla tähän aikaan illasta?
Liian pieni tumppukylä, ei kiitos.