Olen rasisti, mutta...
Töissä ja vapaa-ajalla en välitä onko toinen osapuoli minkä värinen, minkä sukupuolinen, mistä maasta tulee tai mitä uskontoa hän edustaa. Vai edustaako uskontoa ollenkaan. En myöskään välitä toisen henkilön aatteesta, mielipiteistä tai vaikkapa hiusmallista. Naisella voi olla kalju enkä kiinnitä siihen mitään huomiota: kaikki ihmiset ovat minulle samanlaisia.
Mutta kotona kannatan kehitysavun lopettamista enkä halua Suomeen pa_kolaisia. Olenko outo?
Kommentit (8)
Et sinä ole rassisti, vaan realisti.
Olen rasisti mutta mielestäni kebab on varsin hyvää.
Olen samanlainen, mutten ajattele ollenkaan, että olisin rasse. Pidän itseäni realistina. Käyn töissä, maksan verot ja muut sotu-maksut. Näitä pakolla kerättyjä euroja käytetään mielestäni väärin. Edes äänestämällä ei voi vaikuttaa asiain tilaan.
En halua maksaa mitään sosiaalietuuksia muille, kuin vähintään 10. polven suomalaisille. Ja senkin vain tosi tarpeessa oleville väliaikaisesti. Eläkkeet on ansaittu, mutta niihinkin pitäisi saada katto. Enimmillään 2500 €/kk, loput pitää säästää itse. Ja leikkuri käyttöön heti ja koskemaan ihan kaikkia. Ei etuoikeuksia kenellekään. Koulutus, tutkimus ja innovointi on hyvästä, mutta nykykoulutuksemme tila on surkea, johtuen parin viimevuosikymmenen linjauksista.
Olen rasisti ja homofoobikko en voi ymmärtää tätä sateenkaari touhotusta
Rasisti kirjoitti:
Olen rasisti ja homofoobikko en voi ymmärtää tätä sateenkaari touhotusta
Olen perussuomalainen mies, eikä se ole minulta pois mitä kaksi miestä tekevät omassa kodissaan.
En ymmärrä alkuunkaan mitä pelottavaa siinä on joidenkin mielestä.
Kunhan eivät tule minua ahdistelemaan, niin kaikki on kunnossa.
Olet järkevä.