Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todella niin, että kipulääkkeellä pystyy "reboottaamaaan" aivot masennukselta?

Vierailija
07.06.2019 |

Eli jos ottaa kerta-annoksen opiodeja, se voi herätellä dopamiinireseptorit tms. ja toimii aivot sitten taas paremmin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuli joku dokkarikin jostain leiristä (taisi olla Etelä-Amerikassa), jonne äärimmäisen masentuneet ja traumatisoituneet ihmiset meni käyttämään jotain psykedeeliä valvotuissa olosuhteissa ja monet väittivät sen parantaneen masennuksen.

Ayahuasca

Kiinnostavaa! Oisin ihan valmis kokeilemaan.

Vierailija
22/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tulko vänkäämään tähän asiasta, mistä eteillä ei ole omakohtaista kokemusta.

Minä olen toipunut vaikeasta, kroonistuneesta masennuksesta. Siihen meni aikaa, eikä mitään lääkkeitä.

Nykyään, kun tunnen että olen menossa alas, nappaan illalla yhden panacodin. Aamulla olen kuin uusi ihminen, takana hyvin nukuttu yö ja mieli seestynyt.

En toki näitä käytä kuin harvoin.

Kauanko olet tätä tehnyt? Miten olet pystynyt pitämään itsesi pois riippuvuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä lääkkeenä esim just panacodista? Sehän tekee todella hyvän olon joillekin mut toisille ei vaikutusta..

Vierailija
24/27 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykedeelit aiheuttavat psykoosia. Esim. LSD.

Eli ei todellakaan.

Joku narkkari on nyt vauhdissa.

Eivät aiheuta, tästä on useitakin tutkimuksia. Joku vääristyneen huumevalistuksen uhri taas vauhdissa.

Ovat usein tehokkaampia masennuslääkkeitä kuin terapiat ja lääkkeet.

Vierailija
25/27 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketamiinia käytetään virallisestikin masennuksen hoitoon, samoin ECT sähköhoitoa. Ketamiini on anestesia-aine ja kipulääke.

Vierailija
26/27 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hoida masennnustasi?

Vierailija
27/27 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku katkeran ihmiisen pelikenttä ikuiisesti vai? Törttöiltyä tuli nuoruuudessa ja asiat loputtoman solmusssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi