Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt meni meidän perheen ainoa yhteinen mökkireissu minulta sivusuun...

Vierailija
07.06.2019 |

Juuri katselin ikkunasta, kun mieheni ja isommat lapset ajoivat autolla pois pihasta, suuntana meidän mökki. Minä jouduin jäämään sairastavan taaperon kanssa kotiin.
Kyllä osaa harmittaa, sillä tänä kesänä toista reissua ei varmaan tehdä miehen töiden vuoksi.
Nyt sitten saan kökkiä viikon kotona kipeän taaperon kanssa, jippii..
Olisihan taapero voinut sairastaa mökilläkin, mutta sinne on tulossa myös miehen sisko perheineen ja todettiin, että minun ja taaperon parempi jäädä kotiin, ettei tartuteta koko porukkaa.
Tullaan miehen siskon kanssa tosi hyvin juttuun ja odotin kovasti hänen näkemistään ja yhteistä mökkiviikkoa, mutta minun perus tuuria, että näin käy.
Nytkin taapero nukkuu ja itse tylsistyn kotona. Ei ole siivottavaa, kun aina ennen reissua tehdään kunnon siivous, että on mukavampi tulla kotiin. Uloskaan ei tietenkään kipeän lapsen kanssa voi mennä eli viikko peukaloiden pyörittämistä edessä.
Harmittaa aivan suunnattomasti..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt veikkaan, että mies ja isommat lapset on sen pöpön saaneet myös, ei vaan ole tauti vielä puhjennut. Siellä ne yrjöää koko porukka yhdessä.

Vierailija
22/33 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan miestä jo syyllistetty tästä kaikesta? Ja onhan ero jo vireillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaminen muuttaa tilannetta, en kyllä itsekään lähtisi todennäköisen noroviruksen kanssa mökkioloihin. Siellä melkein takuuvarmaa, että tarttuu jokaiseen. Ja norohan tarttuu huolella vielä päivien ajan. Kurja juttu.

Parashan olisi että kaikki osaisivat tuollaisten herkästi tarttuvien tautien kanssa pysyä kotona sen tarttuvimman ajan, niin ei olisi näitä epidemioita.

Vierailija
24/33 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vähentäisi työntekoa kesän ajaksi että saisitte yhteistä perheen aikaa? /quote]”Morjesta pomo, Jorma tässä. Kuule, mä jätin sen kuorman Pihtiputaalle. Ai mikskö, no ku vaimo käski vähentää työntekoa, niin en mä ehdi mihinkään Rovaniemelle”

”Kuulkaa, vaikka tää onkin iso tarjous tärkeälle asiakkaalle ja tästä riippuu meidän kaikkien palkanmaksu ensi talven ajan, niin meidän on pakko jättää tarjous vasta deadlinen jälkeen koska vaimo käski vähentää töitä”

”Valitettavasti en voi hoitaa tätä leikkausta loppuun asti, pakko lähteä mökille kun vaimo käski vähentää työntekoa. Varmistakaa, että kylmiössä on potilaalle tilaa”

”Ei varmaan haittaa, että tää teidän kylppäriremontti valmistuu vasta juhannuksen jälkeen? Mä jätän nää työkalut tähän lattialle , mun on nyt pakko häipyä koska vaimo käski vähentää töitä.”

Vierailija
25/33 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vähentäisi työntekoa kesän ajaksi että saisitte yhteistä perheen aikaa?

Suoraan sanoen vi*uttaa nämä naismaisen ääliömäiset aivopierut. Suurimmassa osassa ammateista moinen ei ole mitenkään käytännössä mahdollista, ja jos onkin niin tarkoittaa usein suoraa ansionmenetystä tai ansiotason laskua. Ja siitähän se naisen märinä vasta sitten alkaakin, jos rahat menee tiukille. Ja kaikki on, kuten aina, miehen syytä.

Vierailija
26/33 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vähentäisi työntekoa kesän ajaksi että saisitte yhteistä perheen aikaa?

”Morjesta pomo, Jorma tässä. Kuule, mä jätin sen kuorman Pihtiputaalle. Ai mikskö, no ku vaimo käski vähentää työntekoa, niin en mä ehdi mihinkään Rovaniemelle”

”Kuulkaa, vaikka tää onkin iso tarjous tärkeälle asiakkaalle ja tästä riippuu meidän kaikkien palkanmaksu ensi talven ajan, niin meidän on pakko jättää tarjous vasta deadlinen jälkeen koska vaimo käski vähentää töitä”

”Valitettavasti en voi hoitaa tätä leikkausta loppuun asti, pakko lähteä mökille kun vaimo käski vähentää työntekoa. Varmistakaa, että kylmiössä on potilaalle tilaa”

”Ei varmaan haittaa, että tää teidän kylppäriremontti valmistuu vasta juhannuksen jälkeen? Mä jätän nää työkalut tähän lattialle , mun on nyt pakko häipyä koska vaimo käski vähentää töitä.”

😂

Vierailija
27/33 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kerpeleen idootteja tänne kirjoittaakin.

Miten mökkireissu meni, tarttuiko noro kaikkiin vai saiko mies perheineen hyvän loman?

Vierailija
28/33 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui teiä kävei?

Reko, piikkiö

Vierailija
29/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still waiting for the answer.

David, San Diego

Vierailija
30/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oikeasti ärsyttää ettei ketjut jatku "loppuun asti". Ap:t voisi tulla aina päivittämään kuis kävi niin olisi paljon mielenkiintoisempaa. Jookos?

Vierailija
31/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä lapsiperheessä. Ei silti ole mikään maailmanloppu vaikka ikävältä tuntuukin. Tee olosi viikon aikana mahdollisimman mukavaksi. Olet tottavie sen ansainnut. Taapero paranee pian ja voihan olla ettet itse sairastukaan. Pystyt rentoutumaan myös yksin. Ja ehdithän vielä mökkeilemään ensi kesänä.

Vierailija
32/33 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mökille voi mennä sairaan taaperon kanssa? Yhteen makkariin lapsi nukkumaan ja toisen vanhemman jatkuva "päivystys ja saatavilla oleminen" niin miksi ei käy?

Meillä oli vähän vastaava tilanne, joka ratkaisiin juuri noin. Oli ihanaa makoilla taapero kainalossa mökin sivuhuoneessa. Nukkumisaikoina pääsin myös itse ulos hengaamaan ja miehen kanssa vuoroteltiin kumpi "päivystää".

Taapero sairasti ja lepäili ensin autossa ja sitten mökillä, vahvempina hetkinä ulkoili mökin pihalla tai leikki tuvassa.

Aloitus kuulostaa vähän siltä, että mies ei halunnut vaimoa ja kipeää taaperoa mukasn ja siksi keksitty näin hyvät "perustelut" jotka vaimo on niellyt koukkuineen päivineen.

Jos kyseessä olisi ollut pelkkä kesäflunssa/kuume niin olisimme varmaan menneetkin, mutta kun taapero on myös oksentanut, niin ei haluttu ottaa riskiä, että tarttuu kaikkiin muihin.

Ap

Taapero sairastaa!

Minä varmaan kuolisin, jos minua nimitettäisiin taaperoksi. Onko se penska myös lääperö?

Vierailija
33/33 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on melkein kuin eppu, toppu, kolkki, nelkki, vilkki, kulli, selli, kalli, ylli, amis.