Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö mies ns.tikusta asiaa, jos on kiinnostunut?

Vierailija
07.06.2019 |

Mulla vähän epäselvä tilanne... selkeästi mies näyttänyt olevansa kiinnostunut mut joku asia estää ilmeisesti toimimasta.
Jos mies on tosissaan kiinnostunut, tekeekö hän silloin ns.tikusta asiaa?? Eli pyrkii olemaan yhteydessä pienimmästäkin seikasta...?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki miehet ovat samanlaisia niin vastaan ei. Haloo!?

Vierailija
2/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Niin tekee nainenkin. Se on ihan yleisinhimillinen piirre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas tekee vaikka mistä asiaa jos nyt ei ole sairaan ujo.

Vierailija
4/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja ei. Riippuu missä näette. Mun mieheni oli lähikaupassa töissä kun ruvettiin katteleen toisiamme. Se sitten oli enemmän tai vähemmän kiinnostunu riippuen kuinka ehti. Otin ohjat omiin käsiin eli tein selvän alotteen ja nyt ollaa viitisen vuotta oltu naimisissa.

Mutta sanoisin että jos sinusta tuntuu että hän on kiinnostunut, hän myös on.

Vierailija
5/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää. Ole utelias.

Sinäkin voit.

Vierailija
6/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee mua työasiasta... selkeästi kun nähdään on kiinnostuneen oloinen mutta kun esim yhden projektin tulokset tuli eilen niin oli laittanut ne driveen niin et mäkin näen ne, mutta ei laittanut viestiä että ”siellä on” tai jotain muuta mistä siis selkeästi olisi saanut asiaa aikaiseksi... niin alkoi mietityttää...

Itsehän pohdin heittäydynkö tietämättömäksi ja kyselen tänään tulosten perään, eihän se tiedä että mä olen ne jo nähnyt... ;)

Ap

Vierailija
7/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän näkee mua työasiasta... selkeästi kun nähdään on kiinnostuneen oloinen mutta kun esim yhden projektin tulokset tuli eilen niin oli laittanut ne driveen niin et mäkin näen ne, mutta ei laittanut viestiä että ”siellä on” tai jotain muuta mistä siis selkeästi olisi saanut asiaa aikaiseksi... niin alkoi mietityttää...

Itsehän pohdin heittäydynkö tietämättömäksi ja kyselen tänään tulosten perään, eihän se tiedä että mä olen ne jo nähnyt... ;)

Ap

Jep. Tietenin kysyt. Niin mäkin aina hakeuduin lähelle tekosyillä. Joskus sain nenilleni kun luulin väärin. Mut yrittää pitää ja ole iloinen ja avoin

Vierailija
8/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pää kylmänä vaan ja verhoudut mystisyyden kaapuun. Pomo piilossa tyyppisin keinoin naamioidut toiseksi henkilöksi ja kautta rantain selvität miehen lähipiiriltä tai esim. Hotellin laukkupojalta vahvistavatko he miehen rakkauden. Helppoa ja yksinkertaista.

Vierailija
9/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ota selvää. Elä.

Tekeydyntietämättömäksi, jos haluat...jos olet kiinnostunut, niin ota selvää.

Jos et ole kiinnostunut, niin jätä tai ota selvää...sitten näet oletko kiinnostunut.

Vierailija
10/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kysyin. Sieltä tuli hyväntahtoista kuittailua ja hymiöitä...

Huoh. Mun sydän pakahtuu....ihan kauheeta....

Ap

Vierailija
11/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen vahvalla rintaäänellä totean;  Kyllä, just noin mies tekee silloin,  kun ihastuminen on varmaa, ja rakastuminen vain muutaman hetken päässä.

Vierailija
12/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt K-Markettii hakemaan häälehtiä. Vuosisadan rakkaustarina on saanut alkunsa.

Vierailija
13/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee.

Vierailija
14/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppää silmää ku näät sen.

Vierailija
15/15 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen vahvalla rintaäänellä totean;  Kyllä, just noin mies tekee silloin,  kun ihastuminen on varmaa, ja rakastuminen vain muutaman hetken päässä.

Hahah! :D Tää oli ihana!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi