Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä eläimet ovat purreet tai pistäneet teitä?

Vierailija
06.06.2019 |

Hyttyset, mäkäräiset, paarmat, mehiläinen yhden kerran, koira myös yhden kerran. Epäilen myös juoksujalkaista ja hämähäkkiä :D

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on pistänyt ampiainen enintään viisi kertaa (huom. pidän ampiaisista) ja hyttyset, paarmat, mäkäräiset ja muut vastaavat verenimijät tietysti. Eläimistä kissa, koira, hevonen, hanhi ja korppikotka (varpaasta).

Ai niin, ja tietty kani ja gerbiili (joita mulla on ollut lemmikkinä).

Vierailija
42/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on joskus pentuna purrut vahingossa kun kaivoin suusta ulkona jotain sen syömää kiellettyä, mahtoko olla syöty purkka tms jonka oli ottanut suuhunsa. Naskalihammas sitten siin touhussa upposi sormeen.

Kissat on joskus hoitotoimenpiteissä panneet hanttiin ja tullut pieniä naarmuja.

Yksi rotistani piti lopettaa kasvaimien takia, rauhotuspiikkiä ensin laittaessa puri oikein kovaa peloissaan mutta ei jäänyt kunnon jälkeä ees kun oli jo niin sairautensa uuvuttama raukka.

Sitten on ne perinteiset öttiäiset; hyttyset, mäkäräiset, muurahaiset, punkki, hirvikärpäset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itikat, mäkäräiset, paarmat, kissa, koira (näykkäisyt lasketaan?), ne isot muurahaiset, kusiaiset. Aika tavallinen lista.

Vierailija
44/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttynen, gerbiili, chinchilla, kani.

Vierailija
45/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa, koira, hevonen (vahingossa kun luuli että minulla on leipää, lisäksi muutaman kerran koittanut näykätä kun ei ole tykännyt satuloinnista), käärme (kaverin lemmikki, mytkytön), ampiainen, punkki, mäkärä, itikka, paarma, hmm. Sisilisko (lapsena lemmikkinä), hämäkäkki (sama) ja siili (ihan pakko oli mennä silittelemään kun tuli pihaan syömään). Ja sorsa on muistaakseni kopauttanut minua nokallaan (oli kesy, ruokin sitä). Lintukirppu, lude. Pölypunkki.

Vierailija
46/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttynen, paarma, ampiainen, mäkäräiset, joku kirppu, punkki?, hevosen hampaiden väliin on jäänyt sormi, mutta se oli omaa huolimattomuutta kuolaimia laittaessa, kissa on pitänyt hampailla kiinni muttei nyt suoranaisesti purrut, sorsan nokan väliin on jäänyt sormi mutta sekin omaa syytä.

Vierailija
47/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen lokki kultakala.

Vierailija
48/58 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava

Vierailija
49/58 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaale on pistänyt.

Vierailija
50/58 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herhiläinen/Ampiainen, mehiläinen, itikka, paarma, hyttynen, mäkäräinen...

Vierailija
51/58 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herhiläinen/Ampiainen, mehiläinen, itikka, paarma, hyttynen, mäkäräinen...

Kissa :)

Vierailija
52/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkäräiset ovat purreet ihan paloja pois,pieniä reikiä iholla. Vai paarmatko tekee niin?

Vierailija
53/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkki, paarma, ampiainen, muurahainen, lukki, hyttynen, mäkäräinen, kani, gerbiili, koira, käärme, sorsa

Kamalaa. Miltä tuntuu lukin purema? Olen tuudittautunut ajatukseen, etteivät hämähäkit Suomessa pure.

Arolukin purema tuntunee ikävältä, vaikka onkin Suomessa epätodennäköinen.

Vierailija
54/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvikärpänen, Paarma, hyttynen, punkki, ampiainen, kimalainen. 

Vierailija
55/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimalainen, Sääski, Paarma, kusiainen, hämähäkki, kissa, koira ja hevonen 

Vierailija
56/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkäräiset ovat purreet ihan paloja pois,pieniä reikiä iholla. Vai paarmatko tekee niin?

Paarmat, toki polttiaisesta jää myös pieni viilto 

Vierailija
57/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttynen, paarma, mäkäräinen, polttiainen, punkki, hirvikärpänen, hämähäkki, lintukirppu, ampiainen, kimalainen, mehiläinen, hauki, kissa, koira, hevonen, kukko, vasikka, ihminen.

Vierailija
58/58 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moni on, mutta sanotaan, että eksoottisin mua purrut on ollut tähän mennessä korppikotka.