Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte Oikeasti tilanteessani?

Vierailija
06.06.2019 |

Olen 48v nainen ja ollut nyt kolme vuotta ihastunut samaan mieheen. Mies ei ole työkaveri. Kaikki alkoi flirtistä, en tiedä miksi se teki niin syvän vaikutuksen. Olen lähstynyt miestä parikertaa tekstiviestein, joista ensimmäisen kerran jälkeen hän muutti numeronsa salaiseksi ja oli tyly. Kuitenkin pian palasi flirtailemaan. Väitän että mies on kiinnostunut jollakin lailla minusta, vaikkei tee aloitetta. Hän antoi numeronsa pyytämättä ja pyysi fb kaverikseen. Mitään suhdetta meillä ei ole mutta viihdymme toistemme seurassa.
Näin kolmen vuoden ajan on jatkunut, minä edelleen rakastunut. Viimeksi nähdessämme näin miehestä kuinka hän kaipasi minua.
Mutta. Mikä tässä olisi suunta? Olen tehnyt pari aloitetta "leikilläni" , ja hän on vastanut yhtä leikillään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin ja alkaisin elää omaa elämää.

Vierailija
2/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain imarreltu huomiosta, vaikka ei aidosti harkitse suhdetta kanssasi. Kannattaa suunnata katse toisaalle.

Vierailija
4/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v ittu näitä....

Vierailija
5/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, oikeasti. Jos tuo on jatkunut kolme vuotta, eikä mitään ole tapahtunut, se on selvä merkki. 

Vierailija
6/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ensimmäisen kerran jälkeen hän muutti numeronsa salaiseksi ja oli tyly."

Ellei kyse ole trollista, on mielenvikaista roikkua vielä tuollaisessa kuspäässä. Vähintäänkin joku luonnehäiriöinen kyseessä.

Vierailija
7/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ensimmäisen kerran jälkeen hän muutti numeronsa salaiseksi ja oli tyly."

Ellei kyse ole trollista, on mielenvikaista roikkua vielä tuollaisessa kuspäässä. Vähintäänkin joku luonnehäiriöinen kyseessä.

Minä en roikkunut. Hän itse alkoi piirittää minua ja antoi numeronsa tuon ensimmäisen kerran episodin jälkeen. Vähän myöhemmin pyysi fb kaveriksi. Koskaan hän ei muutoin pidä yhteyttä. Hän esim kysyy menoiistani viikonloppuisin ja joskus käy samoissa paikoissa. Ei kuitenkaan koskaan aloitetta, vain katseita ja puheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän