Mikä ihme puhelinmyyjien kampanja on käynnissä
Eilisen ja tämän päivän aikaan mulle on tullut kymmenen puhelua, joihin en kyllä ole vastannut, kun en tunne numeroita. Olen tsekannut numerot, kaikki puhelinmyyjiä. Olen jopa laittanut eston heille, ei toimi.
Mitä hittoa, mikä ihmeen pakkomyyntikampanja meneillään.
Turha pottuilla, en vastaa kuten sanoin, mutta en myöskään ymmärrä miksi musta on nyt yhtäkkiä tullut niin haluttu kohde.
Kommentit (24)
Itse epäilen, että kiinteistövälittäjä on vuotanut tietoja vähän muuallekin, kun sattumoisin remontti-, vakuutus ynnä muut asiaankuuluvat firmat ovat osanneet muuton jälkeen jatkuvasti yrittää ottaa kiinni. Tietojen luovuttamista emme ole sallineet kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kiihtynyttä soittelua se on täälläkin telemarkkinointikiellosta huolimatta. Kielto ei tunnu haittaavan myyjää, vaan yrittää jatkaa lätinää jonkun tekosyyn varjolla.
Osan laitoin suoraan estolle puhelimesta, kun selvitin netistä numeron ja se oli puhelinmyyjä. Sitten ne keksii soittaa eri numerosta. Ilmeisesti pitää alkaa lyömään luuri korvaan täysin kylmästi, vaikka se olisi kuinka jonkun työtä.
Työn vuoksi minun on pakko vastata myös tuntemattomiin numeroihin. Fonectan sovellus on käytössä, ja jos näen puhelun tulevan myyjältä, niin punaista luuria heti. Ja jos vastaan puhelinmyyjälle, niin sama homma. Säästyy molempien aika.
Vierailija kirjoitti:
https://www.telemarkkinointikielto.fi/?from=gads&gclid=CjwKCAjw8-LnBRAy…
Ja luulet tuon auttavan?
Mulle tullut myös soittoja vaikka numeroni on salainen.
Laitoin estolle tämän firman, vakuutusyhtiö.
Soitti aina samaan aikaan aamuisin.
Samoin estolla kaikki Dna soitot. Olen heidän asiakas.
Pidän puhelinta äänettömällä jos teinit on kotona.
Mua vaan ahdistaa kaikki tyrkyttäminen.