Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin Hietaniemen rannalla nähdään lauantaina Tissiflashmob

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sääli etten ole lesbo. Koskas miehet vilauttelevat oikein virallisesti porukalla? Rantsussa oli vain pari paidatonta komistusta..

Vierailija
2/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että kaikki verhoavat tissinsä johonkin pyyhkeeseen tai kartonkisuikaleen taakse ettei kukaan pääse kuvaamaan.

Pitää vissiin siirtää lauantain lounas jotta pääsee paikalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion osallistua - katsojana.

T. Petvo- Kuolaava M46

Vierailija
4/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops, täytyypä mennä tallentamaan tilanne, jotta asia ei unohdu.

Vierailija
5/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olen menossa paikalle vaatimaan yhdenvertaista  kohtelua pukeutumisessa.

Vierailija
6/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä tulee tänne käymään ja hän lukee näitä suomalaisten naisten voimaantumisjuttuja. Etelä euroopassa on normaalia ottaa yläosattomissa aurinkoa ja samalla on ihan tavallinen nainen olematta militanttifeministi. Olemme ottaneet aurinkoa hänen kanssaan yhdessä Euroopan hienoimmilla hiekkarannoilla ja uima-altailla ilman että siitä on pitänyt järjestää showta.

Hän sanoo suomalaisia naisia hössöttäjiksi, uhriutujiksi ja huomionhakijoiksi.

Vierailija
7/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä tulee tänne käymään ja hän lukee näitä suomalaisten naisten voimaantumisjuttuja. Etelä euroopassa on normaalia ottaa yläosattomissa aurinkoa ja samalla on ihan tavallinen nainen olematta militanttifeministi. Olemme ottaneet aurinkoa hänen kanssaan yhdessä Euroopan hienoimmilla hiekkarannoilla ja uima-altailla ilman että siitä on pitänyt järjestää showta.

Onpa rasittava kaveri ja kamalaa yleistämistä harrastaa myös.

Vierailija
8/8 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sinusta normaalia, että suomalainen nainen joutuu ostamaan lentolipun Italiaan ottaakseen aurinkoa yläosattomissa?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html

Haluatko todellakin, että Suomi on sellainen maa, jossa naisella ei ole vapautta olla rannalla yläosattomissa?