Helsingin Hietaniemen rannalla nähdään lauantaina Tissiflashmob
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75b44b68-34af-4d9a-b648-8a0fe80c6086
Moniko AV-mamma menossa?
Kommentit (8)
Olen satavarma, että kaikki verhoavat tissinsä johonkin pyyhkeeseen tai kartonkisuikaleen taakse ettei kukaan pääse kuvaamaan.
Pitää vissiin siirtää lauantain lounas jotta pääsee paikalle...
Aion osallistua - katsojana.
T. Petvo- Kuolaava M46
Ohops, täytyypä mennä tallentamaan tilanne, jotta asia ei unohdu.
Kylläpä olen menossa paikalle vaatimaan yhdenvertaista kohtelua pukeutumisessa.
Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä tulee tänne käymään ja hän lukee näitä suomalaisten naisten voimaantumisjuttuja. Etelä euroopassa on normaalia ottaa yläosattomissa aurinkoa ja samalla on ihan tavallinen nainen olematta militanttifeministi. Olemme ottaneet aurinkoa hänen kanssaan yhdessä Euroopan hienoimmilla hiekkarannoilla ja uima-altailla ilman että siitä on pitänyt järjestää showta.
Hän sanoo suomalaisia naisia hössöttäjiksi, uhriutujiksi ja huomionhakijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä tulee tänne käymään ja hän lukee näitä suomalaisten naisten voimaantumisjuttuja. Etelä euroopassa on normaalia ottaa yläosattomissa aurinkoa ja samalla on ihan tavallinen nainen olematta militanttifeministi. Olemme ottaneet aurinkoa hänen kanssaan yhdessä Euroopan hienoimmilla hiekkarannoilla ja uima-altailla ilman että siitä on pitänyt järjestää showta.
Onpa rasittava kaveri ja kamalaa yleistämistä harrastaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinusta normaalia, että suomalainen nainen joutuu ostamaan lentolipun Italiaan ottaakseen aurinkoa yläosattomissa?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html
Haluatko todellakin, että Suomi on sellainen maa, jossa naisella ei ole vapautta olla rannalla yläosattomissa?
Ai, sääli etten ole lesbo. Koskas miehet vilauttelevat oikein virallisesti porukalla? Rantsussa oli vain pari paidatonta komistusta..