Koko nimen ilmestyminen av-viesteihin kautta aikojen
..olisi suuri painajainen. Olen kirjoittanut täällä aidommin kuin missään. Miltä sinusta tuntuisi jos et olisi enää anonyymi vierailija?
Kommentit (16)
Se ois ihan kauheeta, sillä mulla on melko harvinainen nimi.
En ymmärrä miten minun nimi voisi ilmestyä viesteihin.
Hassua, mutta näin viime viikolla unta että noin tapahtui.
Tämä palsta siistiytyisi huomattavasti, jos kirjautuminen ja nimimerkki tulisivat pakollisiksi.
Toivon, että näin käy.
Sitten ei varmaan auttaisi enää mikään vaan olisi pakko tulla kokonaan ulos kaapista.
Minä kirjoitan joskus aidosti, joskus vain provoilen. Usein jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta siistiytyisi huomattavasti, jos kirjautuminen ja nimimerkki tulisivat pakollisiksi.
Toivon, että näin käy.
Mee hesariin.
Joskushan täällä joku vanhempi nainen ( ilmeisesti palstaneitsyt ) avautui ihan nimellään. Aloitus oli vielä tyttären poikaystävään rakastumisesta ja himoista:) Se oli aika paha.
Täytyy kyllä himo palstalainen, jos nämä asiat uniinkin tulee.
Eikö teillä ole muuta elämää kuin tämä ja tänne kirjoitteleminen?
Itselläni niin harvinainen nimi, että kaikki tunnistaisivat. Hävettäisi, että tutut saisivat minun käyvän av-palstalla.😮
Ei niin haittaisi, en ole kirjoittanut mitään kovin epäkorrektia tänne. Ehkä seksipalstan jotkin vastaukset voisivat silti vähän hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vietät ihan liikaa aikaa tällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Joskushan täällä joku vanhempi nainen ( ilmeisesti palstaneitsyt ) avautui ihan nimellään. Aloitus oli vielä tyttären poikaystävään rakastumisesta ja himoista:) Se oli aika paha.
Kaivakaa linkki, haluan lukea! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietät ihan liikaa aikaa tällä palstalla
En oikeastaan. Pari kertaa viikossa käväisen, harvoin edes kommentoin mitään.
Unet nyt on unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivakaa linkki, haluan lukea! :D
Se poistu aika nopeesti, kun ihmiset antoi kauhistunutta palautetta. Rouva oli kirjautunut ihan omalla nimellään tänne. Eikö kukaan muu muista sitä?
Mä taas en ole missään muualla provoillut näin paljon :D