Voivatko luonnostaan vaaleat hiukset olla todella paksut?
Kommentit (15)
Voi olla, vaikka harvinaisempaa käsittääkseni.
Yhdellä suomalaisella albiinolla näin kerran tosi paksut hiukset!
Voi. Lapsena olin platinablondi ja nykyään vähän tummempi blondi ja hiukset on aina olleet paksut.
Kyllä vaan, heti tulee mieleen yksi. Väri luonnostan sellainen hunajanvaalea.
Ainakin perisuomalainen vaalea hiustyyppi on yleensä ohutta. Olen nähnyt paksumpia vaaleita hiuksia jossain ulkomaisissa kuvissa.
Venäläisillä naisilla on usein pitkät ja paksut vaaleahko hiukset. Liekö geneettistä vai osaavatko hoitaa niitä paremmin?
Tyttärelläni on vaaleat puoleen väliin selkää ulottuvat todella paksut hiukset. Itsellänikin on paksut hiukset, mutta 16 vuotiaalla on huomattavan paljon paksummat. Kampaajat päivittelevät niitä aina ja mitkään rimpulat hiussoljet eivät mahdu kiinni.
Kaveri on blondi ja siltä riittäisi tukkaa vaikka kahteen peruukkiin oman päänsä lisäksi. Ihan järjettömän paksut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisillä naisilla on usein pitkät ja paksut vaaleahko hiukset. Liekö geneettistä vai osaavatko hoitaa niitä paremmin?
Köh. Ja värjätyt + lisäkkeet.
Ukrainalaisella kaverillani on paksuimmat näkemäni hiukset. Hän on luonnostaan vaalea, mutta hennaa säännöllisesti hiuksensa. Olen kuullut, että henna voi hieman paksuunnuttaa hiusta, mutta en usko, että niin paljon.
Minun miehelläni on todella paksut vaaleat hiukset. Anopillakin on paksut hiukset, vaikka tummat. Appiukolla on vaaleat ja ohuet. Sopivasti perinyt geenit niin.
Mulla on kaksi tytärtä, molemmat luonnostaan blondeja. Vanhemmalle kun laittaa neljä lettiä niin niistä yksi on samanpaksuinen kuin nuoremmalla koko tukasta tehty letti (ja silti kuopuksellakin ihan normaalinpaksuinen tukka, ei mikään super ohut)
Esikoisella todella paljon hiuksia ja yksittäinen hius vielä todella paksu. Jokainen kampaaja jaksaa päivitellä sitä esikoisen hiusmäärää
Mulla on silloin, kun en värjää niitä. Värjään välillä ihan tahalleen, eivät rasvoitu silloin niin nopeasti. Ei voi leikata lyhyeksi, kun ei suomalaiset kampaajat osaa leikata paksuja hiuksia, aina tulee mallia karvalakki.
Ei hiusten luonnollinen väri ole yhteydessä hiusten paksuuteen... haloo nyt.
Terv. vaaleahiuksinen ja paksut hiukset löytyy
Vierailija kirjoitti:
Ei hiusten luonnollinen väri ole yhteydessä hiusten paksuuteen... haloo nyt.
Terv. vaaleahiuksinen ja paksut hiukset löytyy
Eikös evoluutiossa ole käsitelty, että ohuet ja vaaleat hiukset löytyvät yleisemmin pohjoisesta sen takia, koska täällä on niin vähän aurinkoa, että meidän hiuslaatu ja väri on kehittynyt imemään kaiken sen vähäisen mahdollisen auringonvalon. Sama ihonvärissä. Taas kuumissa maissa hiukset ovat yleisemmin tummat ja paksut, koska ne suojelevat parhaiten päänahkaa ja tumma iho ei ime liikaa auringonvaloa.
vaaleat on paksuimmat.