Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilasjuhlat eroperheessä, onnistuiko?

Ei mennyt kuin Strömsössä...
06.06.2019 |

Oman lapsen yo juhlat eivät onnistuneet. Yhteisissä juhlissa eksän uusi alkoi emännöimään, omi lastani ja lopulta olin kuin vieras lapseni juhlissa, jotka pidettiin talossa, josta omistankin puolet. Lähdin muutaman tunnin jälkeen pois. Jäi tosi paha muisto, onneksi juhlat koululla olivat ihanat ja sain nauttia lapsen juhlapöivöstä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kahdet rippijuhlat. Toisen järjesti isä, toisen minä.

Totta kai siinä oli vieraana eksän talossa. Ja sama fiilis tuli varmaan eksälle minun luonani.

Moni asia vain pitää ”etäännyttää” eron jälkeen. Asiat eivät vain ole samanlaisia kuin ennen.

Vierailija
2/6 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla niin väliä ole. Tuskin lapsellakaan oli kivaa, mutta ainakin sai (toivottavasti) pesämunan elämän aloittamista varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tässäkin vaikuttaa kyllä se, että miten erottiin ja kuinka kauan siitä on.

Vierailija
4/6 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut paikalla kuulemassa kun toisen vanhemman nyxä tilittää ylioppilaan vanhempien eroa toisen vanhemmaan nyxälle. Ei päättynyt hyvin ne bileet.

Vierailija
5/6 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäsi muistaa, että ne ovat sen LAPSEN juhlat. Kaikkein paras olisi pitää ne puolueettomalla maaperällä, esim. vuokrata joku tila jonne tulevat vain ja ainoastaan vanhemmat ja ne sukulaiset , jotka lapsi haluaa. varsinkin, jos ero on saanut alkunsa pettämisestä tms. Niin niillä nyksillä ei ole mielestäni mitään asiaa juhliin. Näin pidetään juhlat asialinjalla. 

Vierailija
6/6 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni hienosti vaikka lapsen toinen vanhempi ja hänen sukunsa eivät tulleet paikalle lainkaan. Ei edes onnittelukortteja tullut. Olihan se toki lapsen vika että hänen vanhempansa ovat eronneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi