Pitäiskö mun leikkaa tuo Louis Vuittonin logo laukusta pois?
Kommentit (25)
Leikkaa vaan jos et tykkää siitä. Oma on laukkusi.
Meinaatko että Vuittonin pitäisi maksaa sulle siitä että käytät heidän laukkuaan?
Suosittelen että ennemmin leikkaat, kuin leikkaa.
Mieli itkee verta tästä nykyajan kielenkäytöstä. "Pitäisikö mun leikkaa"... mistä tällainen touhu juontaa juurensa? Kuulostaa aivan kaamealta! Miten nykyään teinit pääsevät läpi äidinkielestä kirjoituksissa?
Äidinkieltä raïskaavat eivät ansaitse arvolaukkua.
Hei trolli. Itsehän en olisi sellaista laukkua ostanut aluperinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mieli itkee verta tästä nykyajan kielenkäytöstä. "Pitäisikö mun leikkaa"... mistä tällainen touhu juontaa juurensa? Kuulostaa aivan kaamealta! Miten nykyään teinit pääsevät läpi äidinkielestä kirjoituksissa?
Pitäiskö sun relaa ehk välil LMAO
Minä leikkaisin, jos sen saisi helposti leikattua. Tai en olisi edes ostanut sellaista.
Jälleenmyyntiarvo kärsii. .uutta jos se on kopio, niin leikkaa ihmeessä. Tarkasta lukeeko Luis Vittun tai muuta awn tyyppistä.
Mulla on vaan luksusmerkkien vaatteita ja laukkuja. Kaikista olen leikannut merkit pois ja laittanut siihen paikalle halpistavaran merkin. Halpiksia ostan kirpputorilta. Nyt kukaan ei arvaa, että kuljen oikeasti niin kalliissa vaatteissa, eivätkä ole kateellisia. Leikkaa vaan merkki pois ap.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Vuittonin pitäisi maksaa sulle siitä että käytät heidän laukkuaan?
Se on nyt pakko tehdä joukkokanne Vuittonia vastaan. Joko maksat tai itket. Ilmaiseksi ei käytetä.
Kyllä sen kopion Vuittoinin kuvioinnista ja värityksestä tunnistaa ilman logoakin.
No mutta leikkaan vai enkö leikkaa? ap
Älä leikkaa. Olethan maksanut tullaksesi LV:n markkinoijaksi. Edullisempaa olisi markkinoida marketteja, Citymarketin logolla varustetun pussin olisit saanut alle eurolla.
Miks oot ees sit ostanu sellasen jos ei miellytä?
Eikö Valmet olisi ekologisempi logo?
Ap, jos et tykkää tosiaan mainostella veloituksetta, etkä ole myymässä lähiaikoina, niin leikkaa vaan.
Oletan kuitenkin siis, ettei lv:n perushärpäke ole kyseessä.
En itsekään mainosta mitään merkkejä, mielestäni naurettavaa touhua kulkea joku kissan kokoinen logo
esillä tuotteessa, jonka on itse maksanut.
Eikö niitä kalliita turhakkeita juuri osteta sen takia että voi näyttää että on varaa ostaa kalliita turhakkeita?
Mutta mistä ihmiset sitten tietävät, että sinulla on laadukas arvolaukku?