Minkälaisia kenkiä käytät ulkona - Helteessä?
Kommentit (18)
Sandaalit. Siistimmät kaupunkiin, retkimalli ulkoiluun.
Ostin just viime viikolla Bobs-espadrillesit, jotka on pitsinkaltaista kangasta paalta. Ihanat jalassa ja "pitsireikien" takia hengittavat hyvin. Kayvat seka housujen etta hameiden/mekkojen kanssa.
Sandaalit tilanteen mukaan. Töissä musta-hopeat nahkaiset Högl-merkkiset.
Mä kävelen paljain jaloin.
Olen niin tottunut siihen, että kengät tuntuvat kesällä todella ahdistavilta. Eli jos vain mahdollista niin paljain jaloin. Kyläpaikkaan otan puhtaat sukat mukaan, ettei jalkapohjista tule likaa toisten koteihin. Ja tietysti nyt johonkin teatteriin kengät -- silloin ihan sitä mitä muulloinkin eli jotkut avokkaat.
Ajosaappaita mahdollisimman paljon.
Aika moni kayttaa varpaat paljaaksi jattavia sandaaleja?! Siis toissakin, vai..?
Meilla on ainakin pukukoodi, joka kieltaa varpaitten (ja olkapaiden) nakymisen tyoaikana.
treffit kirjoitti:
Aika moni kayttaa varpaat paljaaksi jattavia sandaaleja?! Siis toissakin, vai..?
Meilla on ainakin pukukoodi, joka kieltaa varpaitten (ja olkapaiden) nakymisen tyoaikana.
Kaikilla ei ole. Minulla on varpaat paljastavat pistokkaat JA hengaan töisää paljain jaloin :P
treffit kirjoitti:
Ehkäpä he eivät ole töissä paikassa, jossa on vastaava pukukoodi? Tai sitten eivät puhu työvaatetuksesta. Aloituksessahan kysyttiin, mitä käytetään ULKONA.
Aika brutaalia tuo paljaiden hikisten varpaiden esittäminen muualla kuin uimarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika brutaalia tuo paljaiden hikisten varpaiden esittäminen muualla kuin uimarannalla.
Kenen mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Tennareita.
Kuten suurin osa naisista ja tytöistä, Converset ja vansit kesät talvet.
Sandaaleja. Mulla on Birkenstockin Mayara-malliset sandaalit.