Mistä tietää onko (varattu) mies kiinnostunut?
Tilanne: olemme molemmat varattuja. Minä naimisissa. Mies seurustelee erottuaan pari vuotta sitten.
Meillä on jotain käsittämätöntä kemiaa välillämme... itse en pysty välillä katsomaan silmiin kun kohtaamme vaan yritän selittää asiani ja välillä soperran ihan hölmöjä, mikä tätä miestä kovasti huvittaa... :D
Laittelenme viestejä erään asian tiimoilta useahkosti (1-2x vko viestittelysessio) ja viesteissä on paljon hymiöitä ja hyvää huumoria!
Mutta! Saa olla aika varma, ennen kuin tällaisessa tilanteessa lähtee mitään aloitetta tekemään...molemmilla paljon pelissä. Mies on minua reilusti vanhempi (15v), joten mietityttää toki myös, onko kyse siitä että nuoremman huomio vain yksinkertaisesti imartelee....
Mokata en voi, koska joudumme jatkossakin olemaan tekemisissä.
Mistä mä teidän onko hän kiinnostunut?
Kommentit (38)
Kun näette, niin kysy, että lähteekö terassille. Sitten seuraavalla kerralla kysyt, että lähteekö syömään. Jossain vaiheessa kysyt, että tietääkö kumppani teidän näkemisistä ja siitä keskustelusta kyllä selviää hänen tunteensa aika nopeasti. (Vaikkei millään asteella oltaisikaan) :D
Kuulostaa, että sulla on ajatukset jo niin pitkällä, että on aika kertoa puolisollesi. Katsotte sitten yhdessä, mitä teette. Itse vastaavassa tilanteessa kerroin ja päätimme lopulta erota. Taustalla oli kyllä jo liian monta huonoa vuotta ja viimeiset suoranaisessa kriisissä. Lopputuloksena elelen nyt yksin, eikä mulla ole mikään kiire löytää seuraa.
Pistä ohut valkoinen T-paita päälle ja jätä rintaliivit alta pois. Jos mis katsoo rintojasi tai tulee juttelemaan jos ei tee kumpaakaan niin unohda koko tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Pistä ohut valkoinen T-paita päälle ja jätä rintaliivit alta pois. Jos mis katsoo rintojasi tai tulee juttelemaan jos ei tee kumpaakaan niin unohda koko tapaus.
Jep, mutta liian provoavaa tällä varustuksella:) ehkä kysyy jos tosissaan.
Se tunne, kun pakahtuu odotuksesta kun vielä pari päivää ennen kuin näemme...
miten hemmetissä tästä voisi päästä yli ja keskittyä omaan parisuhteeseen, kun jatkuvasti odotan viestiä tuolta toiselta mieheltä, koitan olla laittamatta liian usein itse viestiä, mutta kuitenkin odotan koko ajan häneltä viestiä... ihan kamalaa...
Eiköhän ole kiinnostunut, koska olet noin nuori.
Miten uskallan tehdä aloitteen? Jos olenkin tulkinnut kaikki merkit väärin? Jos mokaan? Joudumme näkemään toisiamme jatkossa ja sit siitä tulee kyllä todella vaivaannuttavaa...
Ap
Voisikohan sitä pyytää ”yhdelle”, tyyliin ”ohhoh, kun on kuuma, mä taidan tän homman jälkeen lähteä ja mennä tosta yhdelle viinille...lähde mukaan!”
:D
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan sitä pyytää ”yhdelle”, tyyliin ”ohhoh, kun on kuuma, mä taidan tän homman jälkeen lähteä ja mennä tosta yhdelle viinille...lähde mukaan!”
Kuka juo kuumalla viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmää valkoviiniä tai roseeta? Aika moni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmää valkoviiniä tai roseeta? Aika moni!
Mutta alkoholihan kuivattaa elimistöä eli sen juominen on typerää helteellä.
Jos varattua miestä koskiessa saa sähköiskun.
Vierailija kirjoitti:
Siis varattu mies kiinnostuu, kun sen varauksen purkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis varattu mies kiinnostuu, kun sen varauksen purkaa?
Koska varaus purkautuu aina kuormaan, voiko tästä päätellä, että nainen on miehelle kuorma?
Kyllä varattu mies on aina kiinnostunut nuoremmasta naisesta, ainakin, jos varattu mies on nimeltään T..... Tai mikä vaan. Eli kyllä on kiinnostusta ja se olet sinä joka päätät mihin tämä johtaa, sillä vihreää valoa näyttämällä saat kyllä turattua molempien parisuhteet hups tuosta noin vain.