En millään tajua, että ollaan puolisoni kanssa syrjäytyneitä
Ollaan kuitenkin niin monella mittarilla, että onhan se uskottava. Hassua. Onko muilla tällaisia kokemuksia?
Kommentit (8)
Ja minä olen syrjäytynyt ihan yksin. Toisaalta perheeni oli aina sellainen ettei paljon tuttuja ollut ja jäin itsekin sitten myöhemmin yksin. Toisaalta viihdyn yksin mutta ei tämä silti mikään vapaa-ehtoinen valinta ole, mutta mitenkäs tässä nyt niin sosiaaliseksi muuttuisin. Joskus huvittaa ja useimmiten ei. Olen nainen.
Mittarit on olemassa vain tilastoja varten. Jokainen voi määritellä itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syrjäytynyt? Ja millä mittareilla?
Aika monesta asiasta, kuten työelämästä, tutkinnoista. Yleisestä materiaalisesta pärjäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen syrjäytynyt ihan yksin. Toisaalta perheeni oli aina sellainen ettei paljon tuttuja ollut ja jäin itsekin sitten myöhemmin yksin. Toisaalta viihdyn yksin mutta ei tämä silti mikään vapaa-ehtoinen valinta ole, mutta mitenkäs tässä nyt niin sosiaaliseksi muuttuisin. Joskus huvittaa ja useimmiten ei. Olen nainen.
Kirjoitat aivan kuin toisen, mahdollisen elämän minäni.
Ap
Muuttakaa jonnekin ekokylään. Niis on coolia köyhäillä ja syrjäytyy yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa jonnekin ekokylään. Niis on coolia köyhäillä ja syrjäytyy yhteiskunnasta.
Eikä tarvi olla yksin vaan voi puuhastella hengenheimolaisten kansss
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole tarvetta olla cool.
Ap
Mistä syrjäytynyt? Ja millä mittareilla?