Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole aikuisiällä koskaan ollut uimarannalla

Vierailija
04.06.2019 |

Varmaan viimeksi 10 vuotiaana. Aikuisiällä en voi mennä uimarannoilla. Uimarannoilla on usein seksikäsvartaloisia naisia vaikka kuinka. En ole näistä itse saanut nauttia en teininä tytöistä enkä aikuisenakaan.
Todennäköisesti alkaisi vain seisoa aika pahasti, kun siellä tepastelee joku vähäpukeinen seksikäs nuori nainen.
Ehkä eri juttu, jos olis teininä ja 20-vuotiaana saanut "oman osansa", niin ei nyt niinn paljoa tulisi välitettyä.
Kysyttävää?
M33

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää.

Vierailija
2/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käynyt ala-asteen jälkeen uimarannoilla. Ei huvita mennä esittelemään säälittävää vartaloaan teinien naurettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole käynyt ala-asteen jälkeen uimarannoilla. Ei huvita mennä esittelemään säälittävää vartaloaan teinien naurettavaksi.

Kannattaisi laihduttaa jos olet sairas läski.

Vierailija
4/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä kannattaa hommata isot aurinkolasitj ja mennä sopivan suuhkaiselle rannalle . Paikka kannattaa toki valita asianmukaisesti, ja kännykän käyttö rannalla on kaikkien etikettien mukaan ihan sallittua.

Vierailija
5/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi laihduttaa jos olet sairas läski.

Olisinkin edes läski

Vierailija
6/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään,suomessa on kylmä rannalla ja vihaan uimista.

Vesistöt myös todella likaisia,saa korkeintaan jonkun taudin ihosyövän lisäksi.

Vierailija
7/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista ei onneksi huomaa, että naimahalut on tapissa kun komea nuori kolli kulkee ohi. Se vaan tuntuu liian kuumalta paikoissa, kun toivoo..

Vierailija
8/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap tehnyt oikean päätöksen.

Vierailija kirjoitti:

Samat syyt täällä. Lisäksi ne saattaa vielä kuvatakin nykyään ja ne kuvat ja videot leviää netissä.

Jos uin, menen syrjäiselle rannalle ja uin vaatteet päällä. Se on paljon mukavampaa ja koirakin pääsee mukaan.

Vierailija
9/9 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä... tuskin olisin itsekkään mennyt ellen ulkomailla olisi päätynyt. Ei kiinnosta uiminen, rusketus eikä varsinkaan helle niin miksi sitä suotta sinne menisi itseään kiduttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi