Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi: storytell vai bookbeat?

Vierailija
04.06.2019 |

Äänikirjoja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/7 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun otin Storytelin oli siellä enemmän valikoimaa kuin Bookbeatissa. En ole nyt sen jälkeen enempää vertaillut kun on ihan täyden palvelun sovellus mulle. Käytän aktiivisesti päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enempi Storytelistä. En ole aikoihin vertaillut valikoimia keskenään, mutta Storytelin käyttis on toimiva ja sisältö ihan ok.

Vierailija
4/7 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko genreissä eroa? Onko jompi kumpi keskittynyt toisenlaiseen kirjallisuuteen?

Vierailija
5/7 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko genreissä eroa? Onko jompi kumpi keskittynyt toisenlaiseen kirjallisuuteen?

Mikset voi itse verrata kun valikoima kuitenkin löytyy netistä kirjautumatta sivustoille? Ei me voida tietää millaisesta tykkäät. Itse kuuntelen hyvin paljon jännäreitä englanniksi ja siinä Storytel riittää hyvin.

Vierailija
6/7 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi itse verrata kun valikoima kuitenkin löytyy netistä kirjautumatta sivustoille? Ei me voida tietää millaisesta tykkäät. Itse kuuntelen hyvin paljon jännäreitä englanniksi ja siinä Storytel riittää hyvin.

Äidilleni 80 v olen ostamassa lahjaksi. En osaa verrata hänen puolestaan.

Vierailija
7/7 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilleni 80 v olen ostamassa lahjaksi. En osaa verrata hänen puolestaan.

Taitaa samat bulkkikirjat löytyä kummastakin joten ota edullisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi