Nainen: jos olisit mies, millaisesta naisesta ottaisit eron?
Kommentit (15)
Jos käy ilmi, että kaikki mitä luulin hänestä onkin vain näytelmää. Eli pettävän tai valhetelevan, tai tyytymättömän.
Pettävä, epärehellinen, epänaisellinen (tosin sellaisen kanssa en olisi alunperinkään), ilkeä, epäkunnioittava...
En ymmärrä mikä pointti tässä on. En hyväksyisi tiettyjä asioita kumppaniltani, olivat sukupuolemme miten päin tahansa.
Aikaansaamaton jahkailija, joka hamstraa tavaraa eikä kolmekymppisenäkään vielä tiedä mitä haluaa elämältä. Liikaa ulkonäkökriisejä ja kuvittelee minun elättävän.
N30
Jos maanittelisi lapsentekoon... loppuisi lykkimiset siihen. Pakkoisäksi en ala.
Nalkuttava, kontrolloiva, sairaalloisen mustasukkainen besserwisser, jonka oma tapa toimia on ainoa hyva tapa.
Tunnustan, etta omaan itse kaikki yllamainitut piirteet. Mutta pidan ne sisallani ja keskityn olemaan sellainen kumppani, jonka ihana, kiltti, hella mieheni ansaitsee.
Mieheni saa minut haluamaan olemaan parempi versio itsestani.
En ymmärrä.
Eihän tämä ole sukupuolikysymys.
Muotoilen kysymyksesi uudestaan;
Millaisesta ihmisestä ottaisit eron?
Ei tee kompromisseja mistään asiasta, eli hänen tapa on ainoa oikea tapa. En ole tossun alla viihtyvää sorttia.
Ottaisin eron naisesta jota en voisi kunnioittaa. En toisin sanoen katselisi mitään turhaa draamaa, kontrolloivaa persoonaa joka yrittäisi päättää mitä saan tehdä, tai jostain pseudotiede -jutuista innostuvaa hörhöä. Tietysti en nykyäänkään hyväksy näitä asioita kumppanissani, joten sikäli mikään ei muuttuisi.
Sen olen kyllä ollut huomaavinani, että miehet hyväksyvät naiselta helposti huonoa käytöstä koska "naiset nyt vain ovat sellaisia". Toisin sanoen huono käytös pistetään puhtaasti sukupuolen piikkiin, sen sijaan että ajateltaisiin, että se kumppani oikeasti voi olla vain epämiellyttävä ihminen. Tuo on huono ajatusmalli, koska silloin helposti alkaa sietämään sellaista mitä oikeasti ei pitäisi.
Eroaisin lihavasta naisesta. Jos nainen lihoo suhteen aikana. Arvostan terveyttä ja hyvää tiukkaa vartaloa. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin lihavasta naisesta. Jos nainen lihoo suhteen aikana. Arvostan terveyttä ja hyvää tiukkaa vartaloa. Sukupuolesta riippumatta.
Naisvihaa!
Jos olisin mies, en saisi aikaiseksi ottaa eroa.