Olet nainen. Reagoitko jotenkin kun mies sihauttaa kaljatölkin auki?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sihauttaa kaljan auki kerran-pari vuodessa. Ei haittaisi vaikka vähän useammin, mutta hyvä on näinkin. Silloin kun sihauttaa niin ei saa minulta mitään reaktiota.
Jos isäni sihauttaa kaljan auki niin pieni surullinen puistatus hiipii kroppaan. En siihen näkyvästi reagoi mitenkään, kunhan lähden piakkoin paikalta. Tämä kaikille alkoholisteille, että kyllä se teidän juominen haittaa vaikka "ei haittaa" ja känniurpoilut v*tuttaa ja hävettää viimeistään aikuisena kun lapsi tajuaa hävetä vanhempaansa eikä itseään. Että nyt tiistain kunniaksi viinat pois.
Alkoholismi on sairaus, miksi on opetettu häpeämään sitä. Kasvatus ei ole oikein onnistunut.
Surullista että esität että lapset häpeää vanhempien mielenterveyden sairauksiakin tai jos perheessä on vammainen niin perhe häpeää.
ap.
Ei lapsia ole opetettu häpeämään vanhemman alkoholismia. Lapsi alkaa herkästi häpeämään itseään (saa kolhuja itsetuntoonsa) jäädessään jatkuvasti kakkoseksi vanhemman riippuvuudelle.
Se taas kyllä hävettää, ettei alkoholismia sairastava vanhempi pode sairaudentuntoa ollenkaan voidakseen päästä lopulta eroon sairauden aiheuttamista ongelmista elämässään.
Ei lapsi itse keksi tuota häpeää. Kyllä se tulee lapsen ulkopuolelta tuo "tietioisuus" että asiassa olisi jotain hävettävää. Tuo häpeä tulee lapsen kavereiden kautta jotka itse on opetettu tähän kotonaan.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sihauttaa kaljan auki kerran-pari vuodessa. Ei haittaisi vaikka vähän useammin, mutta hyvä on näinkin. Silloin kun sihauttaa niin ei saa minulta mitään reaktiota.
Jos isäni sihauttaa kaljan auki niin pieni surullinen puistatus hiipii kroppaan. En siihen näkyvästi reagoi mitenkään, kunhan lähden piakkoin paikalta. Tämä kaikille alkoholisteille, että kyllä se teidän juominen haittaa vaikka "ei haittaa" ja känniurpoilut v*tuttaa ja hävettää viimeistään aikuisena kun lapsi tajuaa hävetä vanhempaansa eikä itseään. Että nyt tiistain kunniaksi viinat pois.
Alkoholismi on sairaus, miksi on opetettu häpeämään sitä. Kasvatus ei ole oikein onnistunut.
Surullista että esität että lapset häpeää vanhempien mielenterveyden sairauksiakin tai jos perheessä on vammainen niin perhe häpeää.
ap.
Ei lapsia ole opetettu häpeämään vanhemman alkoholismia. Lapsi alkaa herkästi häpeämään itseään (saa kolhuja itsetuntoonsa) jäädessään jatkuvasti kakkoseksi vanhemman riippuvuudelle.
Se taas kyllä hävettää, ettei alkoholismia sairastava vanhempi pode sairaudentuntoa ollenkaan voidakseen päästä lopulta eroon sairauden aiheuttamista ongelmista elämässään.
Ei lapsi itse keksi tuota häpeää. Kyllä se tulee lapsen ulkopuolelta tuo "tietioisuus" että asiassa olisi jotain hävettävää. Tuo häpeä tulee lapsen kavereiden kautta jotka itse on opetettu tähän kotonaan.
ap.
En ala jankkaamaan ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä lukemaansa. Puhutaan eri asioista.
Uuno ei saanut avata jääkaappia. Ihmettelen vieläkin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Mmm-jaa.. sihauttaisin itsellenikin. Tai avaisin punkkupullon.
Siinä missä mies juo tölkin kaljaa sinä tempaiset pullon punkkua?
Olen eronnut, mutta näin kesäiltaisin kuulen kyllä, kun naapurissa sihautellaan oluttölkkejä.
Ja joka kerta minut valtaa onni siitä, että meidän kodissa tuo ääni ei tarkoita sitä että taas se korkki aukesi.
En minä itsekään täysraitis ole, mutta katselin alkoholistia liian pitkään liian läheltä.
Ahh... oisko mulleki yksi? Rakastan oluen makua, myös holittomina.
Hyi miten vastenmielistä. Olutta kittaavia naisia täällä pilvin pimein. Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten vastenmielistä. Olutta kittaavia naisia täällä pilvin pimein. Yäk!
Mitäs sinä sitten juot? limppareita ja lisäaineilla kyllästettyjä siidereitä?
Ajattelen että hyi taas joku kaljajuoppo.
Riippuu tilanteesta.
Jos se on tuonut mulle kanssa lonkeron ja voidaan molemmat rauhassa rentoutua niin sitten kippistetään.
Jos se kalja sihahtaa heti auki kun töistä kotiin tullaan ja mitään muuta ei herran ohjelmaan sitten mahdukkaan koko viikonloppuna niin sitten en kauaa katsele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu. Miksi tuntuisi?
On sellainen käsitys että nainen haluaa toimia miehensä moraalinvartijana.
Epäilen että itsekkin saatat ottaa kaljan rentoutuaksesi ja siksi et tuomitse miehen kaljaa?
Mulla ei ole mitään tarvetta vartioida aikuisten ihmisten moraalia. Se on jokaisen oma asia. Ja en juo olutta. Ja kyllä, meillä on lapsia, eikä yksi olut silloin tällöin ole mikään ongelma. Mulle tai lapsille (ovat siis teinejä kaikki).
Olisin hiukka hämmentynyt, koska tähän asti mies on juonut oluensa pullosta, koska tölkkiolut kuulemma maistuu tölkiltä. Itse en moista eroa huomaa, samaa pissalientä se on vaikka joisi Aalto-maljakosta.