HS: "Monilla miehillä on täysin harhainen kuva isyydestä"
"He ajattelevat, että kavereiden kanssa pitää päästä metsästysretkelle vähintään kerran kuussa ja joka toinen ilta kantabaariin”
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006129767.html
Onko todella näin? Puhuukohan hän vain lapsettomista miehistä vai myös perheellisistä? Itseäni näin lapsettomana miehenä ihmetyttää, voiko tosiaan "moni" mies olla noin pihalla.
Kommentit (10)
En aivan ymmärrä, että millä valtuuksilla tuo puhuu muiden kuin itsensä puolesta.
En tunne yhden yhtä tuollaista miestä, vaan päinvastoin suurin osa tuntemistani miehistä ovat osoittautuneet todella hyviksi isiksi. En tiedä onko tuo juttu sitten joku maaseudun versio isyydestä, en jaksanut lukea tarinaa. N45
En ole moisiin törmännyt. Olen kyllä kohdannut naisia, joilla on täysin epärealistinen kuva perhe-elämästä. Sitten itketään, kun on raskasta.
No voihan tuokin onnistua. Jos kantabaarissa käydään vuorotellen, niin äippä ja iskä pääsee kumpikin sinne joka toinen ilta ilman mitään ajankäyttöongelmaa. En kyllä usko että tuo edustaa promillea suurempaa ajatteluatapaa.
”Vanhemmuudessani kompensoin menneiden sukupolvien laiminlyöntejä”
Kuulostaa täysin päinvastaiselta mitä ap. väittää.
Avaus lienee hesarin mainos, jolla yritetään myydä lukuaikaa.
Näitä maksumuurijuttuuihin viittauksia on ollut viimeaikoina tavallista enemmän, ilmeisesti tuo on jonku kesätyötä.
PS. ei kiinnosta maksaa lukuoikeudesta
Tulee mieleen yksi änärijäbä joka pelaa päivät pitkät pleikkaa. Siihen tyttis ja yllätysraskaus ja kuvio on valmis. Sama tuotuna lähiöihin ja saadaan nykyinen n. 3-kymppinen mies.
Naisillakin vaatimukset isän tekemisten suhteen muuttuvat, kun lapsi on tullut maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen yksi änärijäbä joka pelaa päivät pitkät pleikkaa. Siihen tyttis ja yllätysraskaus ja kuvio on valmis. Sama tuotuna lähiöihin ja saadaan nykyinen n. 3-kymppinen mies.
Itse pelailen päivät pitkät töiden jälkeen ja viikonloppuisin, kyllä siihen joku nainen ja lapsi mahtuisi. Kuvailevasi miehet ovat vain niitä vässyköitä mistä puhutaan.
En tiedä mitä artikkelissa sanotaan, mutta mun tuntemilla miehillä on isyydestä samanlainen kuva: Mitään ei voi enää tehdä, mihinkään ei pääse ja menot kasvavat älyttömästi
Mistä hän puhuu? En halua mennä baariin tai metsästämään vaikka sinkku olenkin.