Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa pölynimurista auton hinnan?

Yngwie andymccoy
04.06.2019 |

⚡️ ARVONTA! ⚡️ Voita äärimmäisen tehokas Dysonin V11 Absolute -pölynimuri, arvo 649 €! Kommentoi POWER viim. ma 10.6. osallistuaksesi arvontaan 💪 Johdottoman imurin mahtava imuteho on verrattavissa perinteisiin johdollisiin imureihin. Johdottomuuden ansiosta imurin käyttömukavuus hyppää aivan omaan luokkaansa 👏..... Siis tuolla saa jo ostettua auton. Autolla voi ajaa joka päivä imuria tuskin kerrankaan kuussa. Tosin vaimo varmaan ajaisi tuolla imurilla jos olisi vaimo. No jos olisikin tuollainen imuri niin myisin sen ja ostaisin auton tai kalareissu Norjaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon hintaisella autolla kyllä joka päivä ajella :D uskon että matka loppuu lyhyeen.

Vierailija
2/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kysyisin kuka maksaa autosta pölynimurin hinnan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilit asian harhaanjohtavasti. Kuka maksaa pölynimurista liikkuvan ruostekasan hinnan olisi ymmärrettävää suomen kieltä.

Vierailija
4/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo täysjärkistä hommaaa

Vierailija
5/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto maksaa alle tonnin =D

Vierailija
7/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 650€ imuri. Enemmän on silti mennyt rahaa huonoihin halpoihin imureihin.

Tykkään että imuri on tehokas eikä puhalla pölyjä takaisin huoneilmaan. Tuo Dyson on ihan paska, uskoisin. Ostin ennen nykyistä imuriani Dysonin 299€ perusmallin. Pölypussiton, vuoden meni että alkoi vuotamaan saunoista (joissa ei tiivistettä) ja puhalsi mikropölyn takaisin ilmaan. Myöskään johdoton versio ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Saa jatkuvasti olla lataamassa ja akku huononee nopeasti.

Nyt minulla on kärcherin höyrypesuri ihan imurina. Painaa kuin synti, mutta todella hyvä ja tyytyväinen olen. Ei tarvitse ostaa pölypusseja ja on tehokas. Pöly menee veden läpi vesisäiliöön ja allerginenkin voi imuroida. Olen myös haaveillut ja harkinnut siitä Rainbown 2000€:n imurista. Se on varmaankin seuraava imuri jonka joskus ostan.

Vierailija
8/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 650€ imuri. Enemmän on silti mennyt rahaa huonoihin halpoihin imureihin.

Tykkään että imuri on tehokas eikä puhalla pölyjä takaisin huoneilmaan. Tuo Dyson on ihan paska, uskoisin. Ostin ennen nykyistä imuriani Dysonin 299€ perusmallin. Pölypussiton, vuoden meni että alkoi vuotamaan saunoista (joissa ei tiivistettä) ja puhalsi mikropölyn takaisin ilmaan. Myöskään johdoton versio ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Saa jatkuvasti olla lataamassa ja akku huononee nopeasti.

Nyt minulla on kärcherin höyrypesuri ihan imurina. Painaa kuin synti, mutta todella hyvä ja tyytyväinen olen. Ei tarvitse ostaa pölypusseja ja on tehokas. Pöly menee veden läpi vesisäiliöön ja allerginenkin voi imuroida. Olen myös haaveillut ja harkinnut siitä Rainbown 2000€:n imurista. Se on varmaankin seuraava imuri jonka joskus ostan.

tuo oli varmaan vitsi? tai sitten naiset vaihtaa imureita kuin mies haavailee aina uudesta autosta. tosin en oo koskaan käsittänyt sitä miksi naisella pitää olla monta käsilaukkua ja eri merkkejä, eikö mil tech rinkka riittäs kuten mulla ollut vuosikaudet sama reppu?

ei se imuri mikään auto ole, joskus vähän sipaistaan pahimmat pölyt se kestää 5 min ja se siitä

Vierailija
9/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kulkee 20 vuotta vanha nissan. Maksoi 270. Katsastuksesta mennyt läpi kolme kertaa putkeen. Talvipakkasillakin lähtee hyvin käyntiin.

Vierailija
10/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuri =naisen auto

Vierailija
11/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
12/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä poikamiehenä ostin verkkokaupasta joskus sellaisen 70e pussittoman imurin, kun aattelin että vihdoinkin imuri john ei tarvii vaihtaa pussia. oli se kyllä liikaaa hintaa kun aattelin että 20 egellä saa toimivan mutta taisin ostaa kännissä. no on se toiminut ok . turha vehe silti.

Vierailija
13/14 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KallionKing kirjoitti:

imuri =naisen auto

Oma käsi + lakatut kynnet = miehen tyttöystävä

Vierailija
14/14 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri joka ruokkii koiran. Hakee aamupostin ja ruokkii vauvan sekä keittää aamukahvit ja pesee kaiken piti puhtaaksi https://kaksplus.fi/keskustelu/threads/kirby-imuri-kokemuksia-kenellaek…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme