Kuinka pitkä on pikkurillisi?
Ostin hanskat ja pikkurilli on noin puolet pidempi kuin omani. Naiset ovat pitkistyneet aikojen saatossa, ovatko myös pikkurillit pidentyneet noin huimasti?
Kommentit (14)
6.5cm siitä ulkoreunasta "taitteen" kohdalta mitattuna.
6,5cm. En ole ongelmaa havainnut sinänsä, mutta peukaloni on normikokoihin nähden iso. Siksi käytän 8,5 koon käsineitä, että se mahtuu sinne. Sormeni ovat muutenkin pitkät ja käteni suhteessa muihin naisiin isohko. Kämmen myös on erittäin paksu ja voimakas. Kättäni ja kynsiäni pidetään kauniina ja symmetrisinä. Ihmiset pitävät, kun silitän heitä. Se on kuulema lämmin ja pehmeä.
Edellisessä viestissä kuvatulla mittaustavalla 5,8 cm.
7cm ja haisee jostakin syystä sillille?
5,5 senttiä, mutta mullakin oli yksissä viime talvena ostetuissa sormikkaissa ihan älyttömän pitkä pikkusormen paikka.
Minulla on 4,6 cm enkä käytä ikinä sormikkaita, liian pienet kädet oli koko mikä tahansa. Tämän ketjun myötä itsetuntemus kasvoi taas huimasti :D
Päälle 5 cm. Hirveästi pidempiä ei ole muutkaan sormet :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 4,6 cm enkä käytä ikinä sormikkaita, liian pienet kädet oli koko mikä tahansa. Tämän ketjun myötä itsetuntemus kasvoi taas huimasti :D
Osta lasten osastolta, niin minäkin teen :D
Mulla 5 cm. Piti kertoa, kun ihan erikseen nyt mittasin, jostain syystä. Pisin eli keskari 8 cm, sekin tuli nyt selvitettyä.
Olen lyhyt ja kämmenetkin ovat tosi pienet. Pikkurillitkin luonnollisesti minikokoa.
19,5 en kyl kattonu alötusta et mitä mittaillaan
Jostain syystä ei ole ollut koskaan tarvetta mitata.