Olen 61 vuotias rikas mies ja alkanut pohtia vieläkö pystyisin tekemään yhden miljoonan
Myin yritykseni ja pari vuotta siitä olen taantunut golfariksi ja vauva-palstailijaksi. Tekisi mieli kokeilla pärjäisinkö vielä. Veikkaan olevani palstan ainoa monimiljonääri ilman perittyä tai naitua rahaa.
Kommentit (15)
Sinuna muuttaisin osaksi vuotta ulkomaille, missä ilmasto on suotuisampi ulkoilmaelämälle ja on tarjolla aina uutta nähtävää ja koettavaa. Hoitaisin itseni ikäisekseni fyysisesti huippukuntoon, oppisin jotain uutta ja kehittävää ja ryhtyisin mentoriksi.
Jos sinulla on osaamista yrittämisestä ja miljoonia, niin eikö start up -skenestä löytyisi jotain sopivaa puuhasteltavaa? Voisit lähteä mukaan rahoittajana ja mentorina muutamaan mielenkiintoiseen yritykseen ilman että koko homma olisi harteillasi.
Olet todella huonossa jamassa, koska kirjoittelet täällä.
Hanki elämä. Älä kerro kenellekään tällä palstalla kirjoittelusta. Se on nimittäin säälittävää.
Tee marxilaisessa mielessä harrastellen se miljoona. Isäni teki pari milliä ihan minulle, että voisin loisia ja retostella menemään reteesti jätkät henkselein paukuttaen elämässä menemään.
Tiedätte kyllä mitä rillumarei meno tarkoottaa.
Kylhän ny marxilaisittain voi toisella kädellä golffailla ja hoitaa vaikka puutarhaa ja siin sivus miljoonan pistää itää tot noi hei kato tossaja.
Työnteko on nykyään länsimaissa lähinnä harraste ja pääoma vaa kasvaa itestää melkei kaikkien suomalaiste tileille toi noi.
Taika ja seinä diu diu, vadap vadap, ziuuu ziuu. Pop wassadat.
Seinästä tukee ja yritystä pystyy.
Olet vaarassa - huoleton lepo ja leivän yltäkylläisyys - nämä vievät sielusi tuhoon.
Älä enää mieti rahaa vaan lue raamattua; ehkä Jumala neuvoo sinua.
Totta kai voi tehdä. Minulla on loistava liikeidea, mutta ei rahaa sen toteuttamiseen. Liikeidea on miljoonien arvoinen ja voin puolesta miljoonasta myydä sen sinulle. Jos kiinnostuit, tule Vermon raviradalle tulevana lauantaina puolelta päivin.
No aika helposti. Jos sulla sitä rahaa on, niin osta alkuun vaikka sadallatonnilla bitcoinia. Muutaman vuoden kuluttua sulla on ehkä useampikin miljoona.
Kannattaa pysyä aktiivisena. Ei kukaan jaksa golfia ja palstaa määräänsä enempää.