Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 61 vuotias rikas mies ja alkanut pohtia vieläkö pystyisin tekemään yhden miljoonan

Vierailija
03.06.2019 |

Myin yritykseni ja pari vuotta siitä olen taantunut golfariksi ja vauva-palstailijaksi. Tekisi mieli kokeilla pärjäisinkö vielä. Veikkaan olevani palstan ainoa monimiljonääri ilman perittyä tai naitua rahaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä aktiivisena. Ei kukaan jaksa golfia ja palstaa määräänsä enempää.

Vierailija
2/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pystyt, eikä tee heikkoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna muuttaisin osaksi vuotta ulkomaille, missä ilmasto on suotuisampi ulkoilmaelämälle ja on tarjolla aina uutta nähtävää ja koettavaa. Hoitaisin itseni ikäisekseni fyysisesti huippukuntoon, oppisin jotain uutta ja kehittävää ja ryhtyisin mentoriksi.

Vierailija
4/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on osaamista yrittämisestä ja miljoonia, niin eikö start up -skenestä löytyisi jotain sopivaa puuhasteltavaa? Voisit lähteä mukaan rahoittajana ja mentorina muutamaan mielenkiintoiseen yritykseen ilman että koko homma olisi harteillasi. 

Vierailija
5/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams

Vierailija
6/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun mies

Vierailija
7/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun mies

Vierailija
8/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella huonossa jamassa, koska kirjoittelet täällä.

Hanki elämä. Älä kerro kenellekään tällä palstalla kirjoittelusta. Se on nimittäin säälittävää.

Vierailija
9/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee marxilaisessa mielessä harrastellen se miljoona. Isäni teki pari milliä ihan minulle, että voisin loisia ja retostella menemään reteesti jätkät henkselein paukuttaen elämässä menemään.

Tiedätte kyllä mitä rillumarei meno tarkoottaa.

Vierailija
10/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän ny marxilaisittain voi toisella kädellä golffailla ja hoitaa vaikka puutarhaa ja siin sivus miljoonan pistää itää tot noi hei kato tossaja.

Työnteko on nykyään länsimaissa lähinnä harraste ja pääoma vaa kasvaa itestää melkei kaikkien suomalaiste tileille toi noi.

Vierailija
11/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai rma, raha on yhdentekevä asia jos koulut on käyty.

Vierailija
12/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taika ja seinä diu diu, vadap vadap, ziuuu ziuu. Pop wassadat.

Seinästä tukee  ja yritystä pystyy.

Vierailija
13/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaarassa - huoleton lepo ja leivän yltäkylläisyys - nämä vievät sielusi tuhoon.

Älä enää mieti rahaa vaan lue raamattua; ehkä Jumala neuvoo sinua.

Vierailija
14/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi tehdä. Minulla on loistava liikeidea, mutta ei rahaa sen toteuttamiseen. Liikeidea on miljoonien arvoinen ja voin puolesta miljoonasta myydä sen sinulle. Jos kiinnostuit, tule Vermon raviradalle tulevana lauantaina puolelta päivin.

Vierailija
15/15 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika helposti. Jos sulla sitä rahaa on, niin osta alkuun vaikka sadallatonnilla bitcoinia. Muutaman vuoden kuluttua sulla on ehkä useampikin miljoona.