Miksi niin moni nainen Tinderissä sanoo "odottavansa vieläkin kutsua Tylypahkaan" ??
Eivätkö he keksi mitään omaperäisempää? Kai he tietävät, että tuhannet muutkin naiset käyttävät samaa tekstiä?
Mitä kliseitä sinä näet usein tinder profiileissa, jotka toistuvat monissa muissakin? Itse näen niin paljon samaa, että näitä taidetaan kopioida jostain ihan massoittain kun tuhannella ihmisellä on sama teksti.
Se että on kliseisen samanlainen kuin 1000 muuta, ei ainakaan nosta osakkeiden arvoa ihmisen kohdalla.
Tyttö: "en ole kuin muut tytöt"
Sama tyttö: "rakastan pizzaa, viiniä, matkustelua ja nukkumista" ....Jep.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä: "Kysy rohkeasti" tms ilman mitään esittelytekstiä. Yöööökkk krooohhhpyyyhhh miksi kysyisin joltain tylsimykseltä, nukahdin jo!
"Kysy rohkeasti" ...............että joko mennään?
Ai minne?
No nussimaanhan tänne on tultu!
Feministi änkytys naisen profiilissa, siis sanallakaan mainittuna on ehkä 1% profiileista. Nopea vasen huolimatta naisen kuumuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Feministi änkytys naisen profiilissa, siis sanallakaan mainittuna on ehkä 1% profiileista. Nopea vasen huolimatta naisen kuumuudesta.
On kunnallista että sinä et näytä tajuavan että ei se nainenkaan sinua haluaisi jos kutsut toisen punnittuja kantoja "änkytykseksi".
Vai oletatko että kaikkien maailman naisten tulisi laota jalkojesi juureen, ja että sinä sitten valitset _kaikkien_ joukosta ne ulkoisesti sopivat panonukeiksi?
Tinder sitä tinder tätä. hankkikaa elämä. :D
"Looking for partner in crime" (tarkoittaako tämä että on pettämässä ja etsii toista varattua?)
"food addict" (jaa minä kun luulin että ihan jokainen meistä kuolee jos ei syö)
"positive vibes only" (tästä en edes arvaile mitä tällä haetaan - eikä tuo edes kuulosta kovin positiiviselta 😂)
"love to laugh" (taas, eikö tämä päde ihan jokaiseen, harva nyt itkemisestä nauttii)
"zzz cm, because it seems to matter" (jos koet että pituus on sun ainoa ja tärkein ominaisuus, niin jätä edes tuo typerä selitys pois)
"zzz cm without heels" (haha, ihan todella vitsikästä ja itse keksittyä)
En asu suomessa, eikä monet näistä käänny järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
"Looking for partner in crime" (tarkoittaako tämä että on pettämässä ja etsii toista varattua?)
"positive vibes only" (tästä en edes arvaile mitä tällä haetaan - eikä tuo edes kuulosta kovin positiiviselta 😂)
"love to laugh" (taas, eikö tämä päde ihan jokaiseen, harva nyt itkemisestä nauttii)
"zzz cm, because it seems to matter" (jos koet että pituus on sun ainoa ja tärkein ominaisuus, niin jätä edes tuo typerä selitys pois)
Joo, profiili englanniksi on kyllä vähän.... turn off.
Kertoo siitä, että reissussakin käytetään tinderiä ja naidaan ulkomailla laatikkoleukia.
Mihin tällä Tylypahkalla edes viitataan?
En ole lapsi, niin en ole katsonut Pottereita.
Mä taidan olla sitten tosi tyhmä, mutta mitä tuo edes tarkoittaa, että odottaa kutsua Tylypahkaan?
Hyvä muistutus tämä, tuli tarkistettua oma profiiliteksti ja sehän oli vähän vihainen ja hullu.
Säädin sen vaikka tarjonta on mitä on.
Miksi tinderissä tuntuu olevan vain kahta tyyppiä: suttukuvaisia pönäköitä äijiä, tai sitten vesiurheilevia kaksimetrisiä pankinjohtajia?
En ole tinderissä, mutta jos olisin, olisin inhorealisti.
- tykkään tyhjännauramisesta
- valitanko ja nalkutan turhasta? Taatusti joskus.
- pakolliset tehdään, muuten ollaan kuin ellun kanat
- jos et korjaa jälkiäsi, en korjaa minäkään
That's all folks!
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla sitten tosi tyhmä, mutta mitä tuo edes tarkoittaa, että odottaa kutsua Tylypahkaan?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tylypahka
Kertoo vähän naisen lapsellisuudesta. Noh, moni nainenhan onkin lapsi aikuisen kehossa vain. Harvassa ne todella "aikuiset" naiset ovat, loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Tylypahka on Harry Potter -kirjojen velhokoulu jonne kutsutaan velholapset.
Näyttäis olevan nykyajan "olen vaan tällainen peikkotyttö".
Tinderissä en ole koskaan ollut, mutta aikoinani seuranhakusivuilla pyöriessäni mietin, että miksi niin monilla oli koko tekstikenttä tyhjä. Ainoastaan oma pärstä siinä, ei mitään muuta. Ei minua ainakaan kiinnostanut alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen pelkän pärstäkertoimen perusteella. Enemmän minua kiinnostaa se, millainen persoona on kyseessä: mieltymykset, arvot, kiinnostuksenkohteet, harrastukset, luonteenpiirteet...
Livija kirjoitti:
Tinderissä en ole koskaan ollut, mutta aikoinani seuranhakusivuilla pyöriessäni mietin, että miksi niin monilla oli koko tekstikenttä tyhjä. Ainoastaan oma pärstä siinä, ei mitään muuta. Ei minua ainakaan kiinnostanut alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen pelkän pärstäkertoimen perusteella. Enemmän minua kiinnostaa se, millainen persoona on kyseessä: mieltymykset, arvot, kiinnostuksenkohteet, harrastukset, luonteenpiirteet...
NO tinderissä tuota vasta näkeekin!
Suurimmalla osalla ei ole profiileissa sanaakaan. Siinä on takana se, että siitä ei ole mitään hyötyä, vain haittaa jos avaat suusi ja kenties sanot jotain tyhmää. Ulkonäkö äpp se on enimmäkseen.
Say less than necessary on tinderin motto. Ulkonäön kautta mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, profiili englanniksi on kyllä vähän.... turn off.
Kertoo siitä, että reissussakin käytetään tinderiä ja naidaan ulkomailla laatikkoleukia.
Sehän on sitten vaan hyvä että saa samalla karsittua ras is tit pois jo etukäteen.
Ps. Kuten sanoin, en asu suomessa, joten en näe suomalaisia profiileita eikä omaani ymmärtäisi kukaan jos se olisi suomeksi...
Tässä Tinder-kliseeketju jonka aloitin vajaa vuosi sitten, sinne onkin noita kivasti tullut :D https://www.vauva.fi/keskustelu/3205501/naisten-yleisimmat-profiilikuva…
Että tietäisit rajata heidät pois omista suosikeistasi.
Vierailija kirjoitti:
Pituus todellakin merkitsee, miehen pituus eritoten ja siitä johtuen myös naisen pituus, koska oletus on että miehen täytyy ainakin olla vähän pidempi, jos ei nyt sitten 180-190 niin kuin jotkut naiset tuntuvat vaativan. Eli tuo ärsyttää kyllä ihan siksi, että totta hitossa se merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
En ole tinderissä, mutta jos olisin, olisin inhorealisti.
- tykkään tyhjännauramisesta
- valitanko ja nalkutan turhasta? Taatusti joskus.
- pakolliset tehdään, muuten ollaan kuin ellun kanat
- jos et korjaa jälkiäsi, en korjaa minäkään
That's all folks!
Ma kiinnostuisin tasta :D
Vahan kuin mun nykyisen avomiehen eka viesti (viittasi mun profiiliin, jossa kerroin etta mm. etninen tausta, raha tai status ei merkitse mulle mitaan): "Olen ilmeisesti sun ihannemies; olen Lahi-idasta, koyha ja tyoton." :D
Kolahti! :D
Miehillä: "Kysy rohkeasti" tms ilman mitään esittelytekstiä. Yöööökkk krooohhhpyyyhhh miksi kysyisin joltain tylsimykseltä, nukahdin jo!