Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laadi kirjeenvaihtoilmoitus Suosikkiin

Vierailija
02.06.2019 |

Millaisia ne olivat? Muistan vain "rillipäät älkää vaivautuko".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksiin kuului mm sekoilu. Ja kuva olis aina ollut kiva.

Vierailija
2/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx ketään 15-16v. poitsuu joka tykkäis BCR.stä. Asuinpaikka ois hyvä olla joku iso kaupunki, ei mitään böndejä. Hikarit ei tartte vaivautua. Kiharat tummat hiukset on ihanat ja ruskeet silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Punkkarit älkää vaivautuko" oli varmaan yleisin.

Vierailija
4/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis kaikki tytöt ja pojat! Täällä ois yx huumorintajuinen BSB-fani Lahesta vailla uusia kirjekavereita. Kuva ois kiva! Ps. ei rillipäitä eikä läskejä! Broken Angel -86

Vierailija
5/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kukaan poika lähdössä kielikurssille kesällä. Kesäkuun 15 -heinäkuun loppu. Ja Brightoniin olisin menossa. Tutustuttaisko jo etukäteen , heitä kirjeellä. Olen ihan nätti ja vähän pyöreä, ei kai haittaa? 

Vierailija
6/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa toimeen tuleva etsii kirjeenvaihtokavereita. Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko.

ps. kuva olis kiva.

Vierailija
7/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx ketään 15-16v. poitsuu joka tykkäis BCR.stä. Asuinpaikka ois hyvä olla joku iso kaupunki, ei mitään böndejä. Hikarit ei tartte vaivautua. Kiharat tummat hiukset on ihanat ja ruskeet silmät.

Vain homopoitsut tykkää BCR:stä.

Vierailija
8/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsau! Oon 16-w likka Hyvinkäältä ja etsin uusia kirjekamuja h-tajuisista kundeista ja gimmoista. Iälläs ei oo väliä. Musamaulla ei oo mitään väliä. Oon eläinrakas ja mulla on marsu ja koira. Ps. Ei yhden kirjeen kirjoittajille!!

Vierailija
9/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 12-13v. tytöt ja pojat olen 12v tyttö pohojosesta. Harrastan hevostelua ja rakastan Beverly Hillsiä (Brandon is the best!) ja Tohtori tuli taloonia. Tykkään teknosta! Kuva olis kiva!

Vierailija
10/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain homopoitsut tykkää BCR:stä.

Ilmeisesti ei kuitenkaan sänkyseuraa haettu, ainakaan BCR-aikoihin.

Vierailija
11/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköset kundit! Laittakaa osoitteenne julkaistavax tälle palstalle jos kiinnostaa 15w hellä ja 165cm muija

Vierailija
12/12 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä lisää ilmoituksia! SuperTuplaTurboSuosikki ilmestyy pian - lue Elvis-story osa 3 - tuplajättijulisteessa Baccara ja Boney M!