Laadi kirjeenvaihtoilmoitus Suosikkiin
Millaisia ne olivat? Muistan vain "rillipäät älkää vaivautuko".
Kommentit (12)
Onx ketään 15-16v. poitsuu joka tykkäis BCR.stä. Asuinpaikka ois hyvä olla joku iso kaupunki, ei mitään böndejä. Hikarit ei tartte vaivautua. Kiharat tummat hiukset on ihanat ja ruskeet silmät.
"Punkkarit älkää vaivautuko" oli varmaan yleisin.
Moikkelis kaikki tytöt ja pojat! Täällä ois yx huumorintajuinen BSB-fani Lahesta vailla uusia kirjekavereita. Kuva ois kiva! Ps. ei rillipäitä eikä läskejä! Broken Angel -86
Olisiko kukaan poika lähdössä kielikurssille kesällä. Kesäkuun 15 -heinäkuun loppu. Ja Brightoniin olisin menossa. Tutustuttaisko jo etukäteen , heitä kirjeellä. Olen ihan nätti ja vähän pyöreä, ei kai haittaa?
Kaikkien kanssa toimeen tuleva etsii kirjeenvaihtokavereita. Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko.
ps. kuva olis kiva.
Vierailija kirjoitti:
Onx ketään 15-16v. poitsuu joka tykkäis BCR.stä. Asuinpaikka ois hyvä olla joku iso kaupunki, ei mitään böndejä. Hikarit ei tartte vaivautua. Kiharat tummat hiukset on ihanat ja ruskeet silmät.
Vain homopoitsut tykkää BCR:stä.
Tsau! Oon 16-w likka Hyvinkäältä ja etsin uusia kirjekamuja h-tajuisista kundeista ja gimmoista. Iälläs ei oo väliä. Musamaulla ei oo mitään väliä. Oon eläinrakas ja mulla on marsu ja koira. Ps. Ei yhden kirjeen kirjoittajille!!
Hei, 12-13v. tytöt ja pojat olen 12v tyttö pohojosesta. Harrastan hevostelua ja rakastan Beverly Hillsiä (Brandon is the best!) ja Tohtori tuli taloonia. Tykkään teknosta! Kuva olis kiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain homopoitsut tykkää BCR:stä.
Ilmeisesti ei kuitenkaan sänkyseuraa haettu, ainakaan BCR-aikoihin.
Hyvännäköset kundit! Laittakaa osoitteenne julkaistavax tälle palstalle jos kiinnostaa 15w hellä ja 165cm muija
Äkkiä lisää ilmoituksia! SuperTuplaTurboSuosikki ilmestyy pian - lue Elvis-story osa 3 - tuplajättijulisteessa Baccara ja Boney M!
Harrastuksiin kuului mm sekoilu. Ja kuva olis aina ollut kiva.