Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaani, oletko käynyt mittauttamassa ravintoarvojasi?

Vierailija
02.06.2019 |

Kauanko olet ollut ollut vegaani ja onko sinulle tehty mitään testejä ravintoarvojen/hivenaineiden mittausta?
Millaisia ravintolisiä syöt saadaksesi kaiken tarvittavn?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi, olen semi vegaani😉

Vierailija
2/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa olisi syödä lihaa, siinä on kaikki ravinteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysynyt mikä on helpointa. Sitäpaitsi lihassa ei ole kaikki ravinteet.

Vierailija
4/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin laaja veganismi on tuore ilmiö ja veikkaukseni on, että muutaman vuoden päästä erilaiset puutostilat alkavat kasvamaan. Tehotuotetut kasvikset ovat paljon ravintoköyhempiä kuin entisaikaan ja runsas prosessoitujen "lihankorvaajatuotteiden" määrä sekä rypsi-/rapsirikastetut maidokkeet voivat nekin vaikuttaa monin arvaamattomin tavoin. 

Vierailija
6/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, kun en ole kokenut mitään tarvetta. Syön monipuolisesti puhdasta, itse tehtyä ruokaa. Syön säännöllisesti vain B12-vitamiinilisää.

B12-vitamiinin puutos toki on suht yleistä sekasyöjilläkin, että monelle voisi olla tarpeen testauttaa.

Vierailija
7/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ravitsemusjaterveys.wordpress.com/luonnon-omat-monivitamiinit/

Nykyinen vegaanipakotus on ideologista. Kasvikset ovat ravintoarvoltaan huonompia kuin eläintuotteet (katso linkki). Silti ihmiset on saatu uskomaan, että nimenomaan kasvikset olisivat vitamiinipommeja, mitä eivät oikeasti ole.

Nyt poliittista valtaa saaneet vegaanit yrittävät pakottaa kouluja, päiväkoteja, vanhainkoteja ym. vähäisempään lihankäyttöön. Tämä tulee näkymään lasten ravitsemuksen heikkenemisenä. Liha halutaan verottaa niin kalliiksi, ettei köyhimmillä ole enää varaa siihen

Disney-elokuvien eläinhahmot saivat monet ryhtymään vanhemmiten vegaaneiksi. ”Disney-tieteestä” kärsimme nyt kaikki.

Vierailija
8/11 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vegaani nelisen vuotta ja mittauttanut arvoni vuosi sitten viimeksi. Kaikki oli kohdillaan, otan ainoastaan D- ja B12-vitamiinit purkista.

Vierailija
9/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vegaani nelisen vuotta ja mittauttanut arvoni vuosi sitten viimeksi. Kaikki oli kohdillaan, otan ainoastaan D- ja B12-vitamiinit purkista.

Mutta kun sen saa turvallisemmin kananmunista: 2 päivässä riittää kumpaankin, seleenin takia 3 on parempi.

Vierailija
10/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mitannut, en siksi että olen vegaani tosin, sekasyöjillä samalla tavalla puutoksia. Kaikki arvot erinomaiset. D-vit syön purkista vaan, ruoasta EI voi saada sitä määrää minkä oikeasti ihminen tarvitsee. (mahdollisesti poislukien joku 500kg ihminen joka voi vetää kymmeniä tuhansia kaloreita dvit-pitoista ruokaa) Jo vastasyntyneillekin annetaan lisää nestemuodossa.

Vierailija
11/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sen saa turvallisemmin kananmunista: 2 päivässä riittää kumpaankin, seleenin takia 3 on parempi.

Rautaa ei juuri saa kananmunistakaan. Raudanpuute on vakava tila. Kannattaa käydä mittauttamaan arvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi