Peukutusketju: kumman valitset?
Kos valitsen ensimmäisen, painat yläpeukkua, jos toisen, painat alapeukkua. Helppoa kuin heinänteko. maapähkinä vai manteli?
Kommentit (11968)
Olisitko kivi keskellä esplanadin puistoa katsomassa ihmisten aamu kiirettä, päivän kadun vilinää ja yöhön hiljentyvää Helsinkiä vai iso kivi keskellä kuivaa kangasmetsää vaellusreitin varrella tervahauta kyltin ja nuotiopaikan vierellä?
Vierailija kirjoitti:
Alkaisitko ennemmin seurustella matematiikan tohtorin vai arkeologian tohtorin kanssa?
Aloitin ja nyt olen ollut naimisissa matematiikan tohtorin kanssa jo vuosikymmeniä. Se pysyy kotona toisin kuin tuo arkeologi.
Oletko lukenut tästä ketjusta kaikki viestit vai oletko selannut pari sivua alusta ja/tai lopusta?
Kaikki tekstiilit kotonasi marimekkoa vai finlaysonia lopun elämäsi ajan?
Oletko kirjoittanut tänne enemmän vai vähemmän kuin viisi kysymystä?
Eläisitkö loppuelämän täysin eineksillä vai leipoisitko ja kokkaisitko aivan kaiken loppuelämäsi?
Söisitkö nyt ennemmin mannapuuroa ja karjalanpiirakkaa munavoilla vai tilaisitko pitsan?
Putous vai posse?
Tämä on pahin kysymys, jonka oon tänne laittanut enkä osaisi itse edes vastata, tasapuolisen huonoja sarjoja molemmat😂
Olisit todella rikas ja kaikki vihaisivat sinua vai että olisit todella köyhä ja kaikki rakastaisivat sinua?
Söisit loppuelämäsi ajan joka aterialla samaa ruokaa vai joka aterialla eri ruokaa?
Kirsti, Sirkka, Raija, Jyrki, Turkka ja Pirkka VAI Kyllikki, Annikki, Talvikki, Kalevi, Ernesti ja Petteri?
Oikein makea omenakaurapaistos vai oikein rasvainen?
Vinkkinä, rasvaa tarvitaan paljon kauraan ja fariinisokeriakin. Henk koht kuitenkin jos toista on liikaa, ei se enää maistu hyvältä. Kauraa saa joka tapauksessa minusta laittaa paljon korkeammassa suhteessa, jolloin rasvan ja sokerinkin määrä kasvaa. Oikea suhde on se jonka peukutusta haen.
Osaan soittaa Macgyverin tunnusmusiikin pianolla