Onko ok, jos mies päissään soittaa suutaan
vaikka selvinpäin katuu ja ei ole oikeasti sitä mieltä? Siis että päissään haukkuu rumasti syyttä. Mistä kertoo!?
Kommentit (18)
Paha mies ja viaton uhrinainen. Juujuu. Mitä itse teet , että saat miehen raivoihinsa?
Hyvän miesvihaketjun toki saa aikaan tällä palstalla millä tahansa yksipuolisella sadulla
Luultavimmin ajattelee oikeasti sinusta rumasti tai ei rakasta, siksi käyttäytyy kännissä oudosti. Todelliset tunteet nousee humalassa pintaan. Selvinpäin osaa hillitä ajatuksiaan ja käytöstään.
Känni ei ole selitys eikä oikeutus. Estot vaan poistuu eikä ymmärrä olla sanomatta sitä mitä ajattelee. Selvinpäin tajuaa, että siitä tulee hankaluuksia ja kykenee pidättäytymään.
Kännissä ihmisen perimmäinen luonne paljastuu, aina, poikkeuksetta. Se, mitä ihminen tekee harkitsemattomuuttaan, on se, mitä hän tekisi aina jos sosiaalinen paine yms. ei hillitsisi. Jotkut rakastavat, toiset vihaavat. Jotkut itkevät, toiset nauravat. Jotkut pyrkivät tappelemaan, toiset köyrimään. Jotkut puhuvat, toiset kuuntelevat. Jotkut tanssivat, toiset kiukuttelevat.
Ihmisenä olemisen kirjo näkyy värikkäimmillään niin hyvässä kuin pahassa känniläisten keskuudessa. Siksi kännistely on pääasiassa hauskaa. Itse olen puhuja-rakastaja -tyyppiä, mutta nautin myös siitä että muut näyttävät sisimpänsä. Silloinkin se on opiksi, kun se ei aina ole kauneinta mahdollista.
Oon miettinyt tätä samaa, mies on muutaman kerran sanonut tosi rumasti ja loukkaavasti humalassa ja ne jäänyt mieltä vaivaamaan.
Oon itse kyllä aiheuttanut miehen suuttumisen,sitä en kyllä kiellä.
Onko oikeasti sitä mieltä vai sanoiko vaan vihaisena humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavimmin ajattelee oikeasti sinusta rumasti tai ei rakasta, siksi käyttäytyy kännissä oudosti. Todelliset tunteet nousee humalassa pintaan. Selvinpäin osaa hillitä ajatuksiaan ja käytöstään.
Ei se viina mitään totuusseerumia ole kaikille, joillakin päinvastoin. Mutta todennäköisesti miehellä on jotain hampaankolossa tai mielessä, mistä ei pysty/halua sun kanssa selvinpäin puhua.
Joskus nuoruudessani kun asuin maalla, niin siellä kylällä yhdellä pariskunnalla oli tapanaan kännipäissään soitella koko kylälle ja haukkua ihmiset lyttyyn. Sitten kun seuraavan kerran tavattiin niin he olivat olevinaan kuin mitään soittoja ei olisi koskaan soitettukaan.
Tai nainen soittaa suutaan?
No ei ole ok. Lähipiirissäni on yksi tämmöinen joka närppii kaikkien muiden elämät kännipäissään ja kertoo mikä kenelläkin on pielessä. Muut seuraa vierestä monttu auki ja odotta milloin ihminen itse ymmärtää oman huonon käytöksensä. Tässä odotellu sen 20v joten taitaa olla aika sanoa että hoitakoon vaan oman elämänsä ja mitä siitä tulee jos me kaikki aletaan käyttäytyä kuin hän.
Huonoa käytöstä ei tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Paha mies ja viaton uhrinainen. Juujuu. Mitä itse teet , että saat miehen raivoihinsa?
Hyvän miesvihaketjun toki saa aikaan tällä palstalla millä tahansa yksipuolisella sadulla
Nyt en edes ollut kotona, vaan kaverin luona yöpymässä. Oli yöllä vaan tullut sellaista ääniviestiä vastaajaan, että ohhoh. Ja mitään riitaa ei siis illalla ollut enkä ollut edes puhunut hänen kanssa. Ei ole ensimmäinen kerta kun kännissä möykkää. Mietin vaan, jos kuitenkin selvinpäin on erilainen, niin kuinka moni pitää tuollaista pahana.
Onko jotain mustasukkaisuuteen liittyvää juttua? Epävarmuudet ja epäilykset kärjistyvät kännissä?
Aaapeeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en edes ollut kotona, vaan kaverin luona yöpymässä. Oli yöllä vaan tullut sellaista ääniviestiä vastaajaan, että ohhoh. Ja mitään riitaa ei siis illalla ollut enkä ollut edes puhunut hänen kanssa. Ei ole ensimmäinen kerta kun kännissä möykkää. Mietin vaan, jos kuitenkin selvinpäin on erilainen, niin kuinka moni pitää tuollaista pahana.
Taisi olla pettämisreissulla ja sinua haukkumalla sai ns. hyvän syyn pettää, koska olet niin hirveä?
Mistä se itse sanoo käytöksen johtuvan?
Jos tekee tuota toistuvasti niin joku hiertää. Jos taas on ollut aina tuollainen, niin viina ei sovi hänelle.
Itse en kyllä loputtomiin jaksaisi. Kaikilla menee joskus yli, mutta jatkuvana käytöksenä kyllä tuollainen saisi menettämään kaiken kunnioituksen miestä kohtaan. Ja vaikka kännissä kiukuttaisikin, niin solvaamista ei tarvi kenenkään kuunnella. Mies opettelemaan kohtuukäyttöä tai sitten korkki kiinni. Jos ei lopeta ja haluat edelleen jatkaa suhdetta niin tee selväksi että yhtäkään ääniviestiä tai viestiä ei sinulle laita kännissä.
Ei se aina ole totuus joka puhuu, ei kannata ajatella kapeasti vaan ihminen on kompleksinen. Joskus joku haluaa vain testata mitä toinen on valmis sietämään, mihin asti ja toisinaan joku haluaa testata rakastaako toinen jos on ihan kamala eikä aina mukava. Joskus joku haluaa olla yhtä hyvä suustaan jos kumppani on verbaalisesti vahvempi. Joskus joku kiukuttelee kun on oikeasti ikävä toisen luokse eikä tiedä miten tavoittaa toisen, joskus riidan ja raivoamisen jälkeen kaikki epäselvä ja monimutkainen on pyyhitty sisuksista pois ja voi jälkeen olla seesteistä. Itse en raivoa vaan puhun mutta olen siihen oppinut vasta kokemuksen ja ajan myötä.
Mitä paremmin tuntee itsensä, mitä paremmin osaa ilmaista itsensä ja kuunnella toista, mitä paremmin osaa kysyä ja hakea yhteistä ymmärrystä, yhteisiä sanoja, tapaa olla ja elää yhdessä nin sitä vähemmän tarvitsee riidellä. Kuitenkaan suosittelematta toistuvia känniriitoja tai elämää juopon kanssa, se ei kannata.
Ei, mutta se on oikein että nainen soittaa suutaan kännissä, taikka selvänä. Koska hormoonit.
Häpeissään oli ja anteeksi pyyteli. Mielikuvitus oli lentänyt valloilleen ja kuvitteli kaikennäköistä..
Juoko viskiä? Se tekee ihmisestä vittumaisen kusipään.
Kyllä se on oikeasti sitä mieltä, mutta ei ressukka uskalla selvinpäin ottaa puheeksi.