Kumman ottaisit sänkyyn, "Mörkön" vai Kevin Lankisen?
Kommentit (33)
Anttilan todellakin. Kevin Lankinen on aivan liian "kaunis poika" ja liian nuoren oloinen, tai varmaan siis oikeastikin liian nuori (en ole perehtynyt sen tarkemmin). Suloinen toki joo ja kiva hymy ja kaikkea, mutta ei seksuaalisesti kiinnostava. Anttila on! Olisi kiehtova ajatus päästä niin ison miehen syliin... <3
En tiedä kumpaakaan, mutta Mörkö taivutetaan Mörön.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivuttaa "Mörkön", koska erisnimi
Lankinen vois torjua viime hetkellä laakin. Mutta Mörkön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivuttaa "Mörkön", koska erisnimi
Yleensä nimet taivutetaan kuten vastaava yleisnimi.
Mörkö on tosi pelottavan näköinen, joten ehdottomasti ottaisin Kevinin. Voisimme luke sängyssä ja keskustella lukemistamme kirjoista.
Lankinen varmaan yökkäilis, jos ei ois tukevassa humalassa. Aamulla ihmettelis, että mikäs av-mamma tossa ja missä se mun kaunis tyttöystävä..?
Vierailija kirjoitti:
Kyselet hölmöjä.
Missä mielessä? Kysymys itsessään hölmö, vai vastaus liian itsestäänselvä? Jos jälkimmäistä niin kumman sitten valitsisit?
Mörkö. Otettaisiin selville, että viekö se Mörkö sisään ja mitä sitten tapahtuu.
Mörön. Olen saman tyyppinen kuin hänen vaimonsa ja olemme suunnilleen saman ikäisiä. Tuntisin varmaan olevani enemmän vapautunut hänen kanssaan kuin nuoren Kevinin.
Mun mielestä on jotenkin todella kiva juttu että just Märöllä on ihan tavallinen suomalainen nainen vaimona eikä mitään 24-vuotiasta "harrastan aerobiciä ja slalomia ja haluan edistää rauhaa maailmassa" -missiä.
Kyllä mä ottaisin Kevinin, jos se vaan tulisi. Olen vähän vanha sille :)
Lankisen varmaan
Ei olis edes liian nuori minulle
Kankisen ottaisin.
Miten tämä kysymys saa olla täällä, kun minä sain bannit vieläkin köykäisemmällä aloituksella.
Osatkaa nyt jo lopettaa. Naurettavaa sontaa.
Sänkyni on tosi kapea ja koira nukkuu sängyssä kolmantena eli varmaan se laihempi ja pienempi. Voi nukkua samassa sängyssä ainoastaan jos ei kuorsaa, sillä me koiran kanssa haluamme nukkua rauhassa. Peittoa ei saa viedä, siitä tulen äksyksi.
Kyselet hölmöjä.