Suomalaiset menee liian pitkälle Lordin kanssa!
Nimetään aukio Lordin mukaan, lahjoitellaan tonttia Lordille, nyt kuulemma painetaan jo Lordi juhlaraha. Kohta varmaan pystytetään Lordi-patsas.
Ala-asteen lapsetkin laitetaan esittämään pirunmerkkiä opettajansa johdolla. Pitää vielä lapsetkin valjastaa tällaiseen. Pääministeri näyttää kaikelle kansalle samaa pirunmerkkiä.
Kyseessä on kuitenkin ruma hevibändi, joka sattui voittamaan euroviisut vain siksi, että rikkoi kulahtaneen konseptin, johon eurooppalaiset oli loputtoman kyllästyneitä.
Vaikka olisi miten voittanut euroviisut, niin Lordi on paha ja ruokkii vain pahuutta.
Kommentit (21)
tiesitkö muuten, että kolme lordin bändin jäsentä on kirkon erityistyöntekijöitä, joten kristilliset arvot ovat ainakin kohdallaan, joten ihan piruksi en nimittämään menisi =).
Suosittelen, että perehdyt asiaan ensin, ennen kuin ryhdyt näin suuriin johtopäätöksiin.
ja mitä se aiheuttaa? Musta on edelleen niin, että euroviisuissa oli paljon pahempaa ja turmiollisempaa se puolialastomien naisten ketkuttelu siellä lavalla. Seuraavissa varmaan jo ollaan yläosattomissa ja naidaan lavalla...! Todella naisten arvostusta muutenkin nostavaa touhua...laulutaito on sivuseikka, tärkeitä vaan isot tissit ja kiree takapuoli!
Lordi ei ainakaan komeudella voittanut ja musiikkinsa on ihan kuunneltavaa, vaikka oon yli nelikymppinen enkä ole koskaa hevistä välittänyt.
Mutta turhaa toi jatkuva pahan mukaan vetäminen.....
mitään paholaisia ole edes olemassa tai sitten joulupukkikin on totta!;)
piruja ne on. ei se tee kenestäkää uskovaista jos kuuluu johonki kirkkoon tai uskon lahkoon.. Hyi, ihan pirun näkösiä. Ja kauheen kuulosta se heidän musiikki, ei sellanen musiikki Jumalasta tuu, et sori.
Pukeudutaan käsittämättömän rumiksi mätäneviksi hirviöksi, kiroillaan niin, että joka toinen sana on Saatana, esitetään Saatanan merkkiä kaikelle kansalle, juodaan viskiä suoraan pullon suusta, videot ovat pedofiiliviritteisiä.
Sanokaa nyt missä ne kristilliset arvot oikein näkyvät, kun minä en niitä missään näe.
Ihan Saatanasta koko bändi.
Eikä Jumalalla ole mitään tekemistä tuollaisen bändin kanssa, joka ruokkii vain pahuutta.
On se, kun vauvapalstan perheenäidit ovat joukolla ryhtyneet sympatisoimaan yhtyettä, jonka videot ovat pedofiiliviritteisiä.
Jos Jammu-setä olisi osallistunut euroviisuihin ja voittanut kisan, te kaikki nyt hurraisitte täällä.
Miettikää nyt vähän arvojanne, ennen kuin on liian myöhäistä.
" juodaan viskiä suoraan pullon suusta"
sekä tekee ihmisestä Saatanan? Mitäs jos juo kokista pullon susta, onko siten " amerikkalainen saatana" ?
Vierailija:
Pukeudutaan käsittämättömän rumiksi mätäneviksi hirviöksi, kiroillaan niin, että joka toinen sana on Saatana, esitetään Saatanan merkkiä kaikelle kansalle, juodaan viskiä suoraan pullon suusta, videot ovat pedofiiliviritteisiä.
Sanokaa nyt missä ne kristilliset arvot oikein näkyvät, kun minä en niitä missään näe.
Ihan Saatanasta koko bändi.
Siis uskooko joku hihhuli tosiaan saatanaan? Siis satukirjojen hahmoon? Ootko tosissas?
Heviä soittaa maailmassa mieletön määrä bändejä ja niiden videot ja musiikki on paljon pahempia kuin Lordin.
Lordi ja kumppanit ovat vaan " työasussaan" ja musiikki on hevissä sitä melodisinta lajia. Ja tuo voittokappale on tosi hyvä!
Kristilliset arvot ovat jokaisen korvien välissä ja nämä " tosi uskovaiset" ovat usein ihan sairaita tyyppejä arvoineen....
Tunnen monia uskossa olevia, jotka ovat todella ilkeitä ja ikäviä ihmisiä läheisilleen. Lapsuusystäväni joutui uskovaisen isänsä hyväksikäyttämäksi useita vuosia lapsena. Kirkossa käytiin joka sunnuntai ja sen jälkeen sitten pantiin lasta!!!!! Ja äitikin tiesi tilanteen koko ajan eikä puuttunut asiaan....! Joten se näistä kristillisistä arvoista!
Ei kai pahuutta sentään ole ruma ulkonäkö? Hyvyyshän on sisältä tulevaa.
Oletko kuunnellut ajatuksella Lordin sanoja? Siinähän lauletaan oikean uskon voittamisesta, väärän häviämisestä.
Missä videossa näet pedofilian merkkejä? Sinä se sairas taidat olla. Minulla on arvot ihan kohdilllaan vaikka Lordista tykkäänkin. Ja olen muuten seurannut bändiä jo paljon ennen tätä euroviisumeuhkausta.
Eiköhän maailmaan nyt musiikkia mahdu, vaikka millasta. keskittykää te murehtijat joihinkin ihan oikeesti ikäviin asioihin, joita maailma on pullollaan. On aika säälittävää papattaa jostain hevibändistä, kun maailmassa on miljoona ihan oikeatakin murhenäytelmää.
Sittenhän rumat ihmisetkin ovat paholaisen aikaan saannoksia.
Itse esimerkiksi olen ateisti, mutta silti pidän tuollaista ilmiötä epätoivottuna. Miksi raakalaismaisia kauhuelokuvien näkymiä nykyisin ihaillaan? Minusta siinä on jotain sairasta.
Olen ajatellut olevani ihan kalkkis, koska en ole pitänyt noita hirviöhahmoja suotavina lasten silmille, mutta täällä kaikki mammat pitävät heitä lasten parhaina ystävinä. Onneksi sentään eilen tavaratalossa erään perheet lapset kauhistelivat ja yököttelivät lööppien edessä. Täysin normaali reaktio minusta, miksi muka joku viisuvoitto tekee kuvottavuudesta ihanan asian.
kuulostat kivalta ihmiseltä. Yhdyn tekstiisi, en kuitenkaan ole ateisti.
Vierailija:
Eikä Jumalalla ole mitään tekemistä tuollaisen bändin kanssa, joka ruokkii vain pahuutta.
On se, kun vauvapalstan perheenäidit ovat joukolla ryhtyneet sympatisoimaan yhtyettä, jonka videot ovat pedofiiliviritteisiä.
Jos Jammu-setä olisi osallistunut euroviisuihin ja voittanut kisan, te kaikki nyt hurraisitte täällä.
Miettikää nyt vähän arvojanne, ennen kuin on liian myöhäistä.
Että te ns. uskovat jaksatte jauhaa....
Lordilla ei oo mitään tekemistä pedofilian kanssa!
Mutta kuten jo aiemmin kerroin, uskovainen isä käytti ystävääni
hyväksi lapsena, siinä varmaan toteutuu tämä Jumala on rakkaus-
teema sananmukaisesti! Minulla meni aikoinaan usko Jumalaan tuon tapauksen myötä, ystäväni on pysyvästi mieleltään järkkynyt noiden kokemusten jälkeen. Kun uskovaiset tuollaista tekee, ei se usko ole mistään hyvästä lähtöisin. Se on paha Jumala joka tuon sallii...koston Jumala ja pahantekijöiden suosija!
katsonut sitä " pirunmerkkiä" jota lordi käyttää. Se ei olekaan se varsinainen pirunmerkki vaan ainakin niissä kuvissa joissa poseerattiin M. Vanhasen seurassa käytettiin pirunsarvia peukku vapaana ei siis kiinni nyrkissä. Ja silloin ko. käsimerkin merkitys muuttuu. Se tarkoittaa Minä rakastan sinua, joten niin kaameita nämä lordin porukat sitten ovat:)
7-9 (tai jotain sinnepäin) kuka sinä olet muita tuomitsemaan? oletko kenties korottanut itsesi jumalan asemaan? jumalan silmissä olemme kaikki samanarvoisia, ulkonäköön katsomatta.
Mummoni on uskossa ja todella elää niin kuin opetetaan, on avulias, lämmin ja ihana ihminen. Ja tykkäsi muuten Lordista kovasti.
Mitähän te täällä vöyhyttävät oikein olette? Jos olette uskovaisia, niin varmaan sitten tiedätte, että sen tuomitsemisen voi jättää jumalalle.
Mitä kukaan tekee pahantahtoisilla kristityillä?
Peukku-etusormi-pikkurilli tarkoittaa I Love You viittomakielessä. Pelkkä etu- ja pikkusormi on pahaa karkoittava merkki. Ainakin vanhoolliset italialaiset ovat käyttäneet sitä.
Ja eikös se itse saatana ole langennut enkeli? Enkelithän ovat yleensä kauniiksi kuvattuja ?