Minkä värinen on ollut hiusvärjäys jota olet katunut?
Kommentit (31)
Karmeimmat katastrofit ovat peräisin teini-iältä kun hoksasin voivani värjäillä hiuksiani itse. Musta oli onnistuneena värjäyksenäkin kamala vaalean olemukseni kanssa, mutta kamalimpia olivat ehdottomasti ne kerrat kun päätin siirtyä mustasta johonkin toiseen väriin. Tuloksena oli usein rispainen räjähdys hamppuista hiusta. Tyvi oli sen värinen kuin piti, keskiosa ripulia muistuttava epätasainen oranssi ja latvat tummanruskeat. Pidin tuota kauheutta aina sen verran että uskalsin värjätä uudelleen ilman että hiukset tippuu päästä ja yleensä lätkäisin päälle joko punaisen tai violetin. Näytti vähemmän hirveältä, mutta hirveältä kuitenkin.
Punainaiseksi värjäämiset olisi voinut jättää tekemättä. Ei sovi ollenkaan mun muuhun väritykseen, mutta enhän sitä silloin teininä tajunnut.
Kusenkeltainen blondi, jossa pari kirkkaanpunaista raitaa.
Kuparinpunainen, josta tuli räikeä oranssi. Parikymppisenä. Kun menin seuraavana päivänä töihin, eräs koulukiusaaja-asteelle jämähtänyt työkaveri huusi että porkkana tulee ! Katsokaa, porkkana jolla on rillit! Mutenkin harmitti se väri ja yhden idiootin huutelut kruunasi kaiken.
Kuparikulta joka oli hiuksissani kakkapökäleen värinen, eikä edes niinkään kaunis sävy, vaan tunkkaisempi.
No varmaan se klassinen kotiblondaus, jossa tuloksena kissanpissankeltainen pää parilla valkoisella läikällä :D
Teininä ostin hiusvärin jolla olisi pitänyt tulla Ridge Forresterin ruskeaa, mutta tulikin Pepin punaista...
M 45
Musta. Ei sopinut lainkaan tämmöiselle kalpean punertavalle suomalaiselle iholle. Toinen oli epäonnistunut kellertävä kotivaalennus, kampaajan vaalentamana näytti kyllä hyvältä.
Nyt olen todennut että parhaalta näyttää oma ruskea väri ja seassa vähän vaaleita raitoja. Myös punertavan ruskea sopi aikanaan hyvin, mutta sen ylläpito oli raskasta.
Musta. Ajattelin että väri sopisi kyllä minulle itsestäänselvästi, sillä osa hiuksistani on luonnostaan mustia. No eipä sopinut, näytin järkyttävän kalpealta.
Blondaus näytti päässäni inhottavalta.
Mun täytyy myös sanoa musta. Se piti vielä kasvattaa pois, ei sopinut mun ihonväriin. Tosin teininä näitä asioita ei tullut ajateltua.
Paras oli kyllä punainen, mutta se jatkuva ylläpitäminen kävi vaivalloiseksi. Nyt mulla on pinkki eli ylläpitoa taas, jospa nyt 30+ ikäisenä sujuisi helpommin!