Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä värinen on ollut hiusvärjäys jota olet katunut?

Vierailija
01.06.2019 |

Kerro myös miksei se sopinut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna. Jotain punaista. Otti jostain (uimisesta tms) mielenkiintoisia vivahteita ja piti kasvattaa pois. Lisäksi sotkuisinta puuhaa ikinä.

Vierailija
2/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran blondasin luonnottoman vaaleaksi. Sopi minulle yhtä hyvin kuin vaaleat hiukset Kim Kardashianille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna. Jotain punaista. Otti jostain (uimisesta tms) mielenkiintoisia vivahteita ja piti kasvattaa pois. Lisäksi sotkuisinta puuhaa ikinä.

Sama täällä. Ei sopinut ollenkaan, ei päähäni eikä kemiallisesti.

Vierailija
4/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran blondasin luonnottoman vaaleaksi. Sopi minulle yhtä hyvin kuin vaaleat hiukset Kim Kardashianille.

Minulla yksi kaveri teki saman. Tummatukkaisena hän ei näyttänyt kovin tummalta muuten kuin hiuksistaan, ja ajattelin minäkin että vaaleat hiukset sopisivat hänelle varmaan hyvin. Mutta ei. Liian tumma iho ja liian tummat silmät ja näytti blondina samalta kuin joku hiuksensa vaalentanut intialainen.

Vierailija
5/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaksi värjääminen

Vierailija
6/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen. Ei sovi mulle ollenkaan. Toinen on musta, näytän ihan Michael Jacksonilta mustissa hiuksissa.

Vierailija
7/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kotivaalennus jonka lopputuloksena oli pirteä oranssi pehko 😳

Vierailija
8/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen violetihtavan punaruskea. Hirveä väri.

Vierailija
9/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, koska se katkeilee ja vaatii kalliin hoidon, näyttämättä edes hyvältä! Väri sinänsä sopisi, mutta jos hiukset on huonokuntoiset ja ruman malliset katkeilleena tai liian lyhyeksi leikattuna, niin onko siitä paljon iloa.

Vierailija
10/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus kotona värjätä harmaat pois, mutta lopputuloksena oli että väri tarttui vain ei-harmaisiin hiuksiin, ja oli sävyltäänkin erilainen kuin paketin kyljessä.

Vierailija
11/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummiin hiuksiin vaaleat raidat.

Meni tosi äkkiä kusen keltaiseksi.

Vierailija
12/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun kaikkia. En värjää enää.

Vierailija
13/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi. Hyi yrjö.

Vierailija
14/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ole ollut hyvä kun aina ovat vaan entisestään tehneet ohuita hiuksiani huonokuntoisemmiksi. En tajua miksi minulla on näin heikot ja ohuet hiukset, kun 70v isällänikin on paksummat.

Vierailija
15/31 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tumma kylmä sävy. Näytin ihan ruumiilta. Olen luonnostani vaaleaihoinen ja punapigmenttinen. Punainen tai kullanruskea ovat parhaat hiusvärit.

Vierailija
16/31 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli usein värjättyä hiuksia ihan huvikseen, niin itse kotona kuin kampajallakin. Pahimmat yritelmät olivat ääripäät musta ja blondi, molemmat sopivat minulle kuin suola kahviin. Sittemmin kyllästyin hiusten värjäämiseen ja näin jälkeenpäin olen usein ihmetellyt mistä tuossa jatkuvassa värjäilysså oli oikein kyse, jonkinlaista nuoruuden aikaista tyytymättömyyttä oman itseensä kai.

Vierailija
17/31 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tuli usein värjättyä hiuksia ihan huvikseen, niin itse kotona kuin kampajallakin. Pahimmat yritelmät olivat ääripäät musta ja blondi, molemmat sopivat minulle kuin suola kahviin. Sittemmin kyllästyin hiusten värjäämiseen ja näin jälkeenpäin olen usein ihmetellyt mistä tuossa jatkuvassa värjäilysså oli oikein kyse, jonkinlaista nuoruuden aikaista tyytymättömyyttä oman itseensä kai.

Luulen että ihan kokeilunhalua vaan, kaikesta ei tarvii tehdä syväanalyysiä :)

Vierailija
18/31 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset ei sovi vaaleille suomalaisille.

Vierailija
19/31 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on sellainen lämpimän sävyinen iholtaan, tumman ruskea tukka ja suklaasilmät. Halusi kokeilla nyt niin kovin muodikasta platinablondia. Ei. Ei-ei.

Vierailija
20/31 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiruskea. Haaveilin klassisesta lookista, näytin kärsivältä harmaahiireltä. Kyseessä oli kotivärjäys, väri oli matta, kiilloton eikä sopinut pätkän vertaa kalpeaan ihooni. Hiusten huonokuntoisuus korostui.