Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä vanheneminen?

Vierailija
01.06.2019 |

Olen 36v nainen, ja kasvot ovat alkaneet vähän roikkumaan. Kirkkaassa luonnonvalossa tämä näkyy erityisen ikävästi. Välillä ihan pelästyn peilikuvaa. Poskipussit ehkä ikävintä...

Voiko tälle tehdä jotain? Miten olette pystyneet hyväksymään rupsahtamisen? Nuorempana sitä naiivisti kuvitteli, ettei se vanheneminen osu omalle kohdalle, tai että vanhenisi jotenkin hyvännäköisesti... pah....

Ja toinen juttu, miksi KUKAAN mies haluaisi rupsahtavan poskipussinaisen? Jos olisi itse mies, en pystyisi enää kohta näkemään itseäni seksuaalisesti :/ En ymmärrä miten miehet kestävät vaimojensa vanhenemisen. Oma mieheni ei valita ulkonäöstäni mutta en vain ymmärrä häntä. Varmasti häntä haittaa mutta on vain kohtelias.

Tämä on sääli koska muuten olen paljon parempi seksissä kuin nuorempana, mutta itsetietoisuus roikkuvasta naamasta estää minua uskomasta että voisin oikeasti olla kenenkään silmissä viehättävä.

Voisipa aina olla 20v.

Jos teillä on hyviä vinkkejä asian hyväksymiseen niin kertokaa. Olen jo harkinnut eroamista ja yksin elämistä etten tuottaisi pettymystä miehille tällä rupunaamalla :/

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja nyt jo samat ajatukset... olen kaunis ja urheilullinen, mutta se fakta, että 10-20 vuoden sisällä tulen rupsahtamaan ja rumenemaan vuosi vuodelta on musertava. Pelottaa että mieskin haluaa vaihtaa vielä nuorempaan.

Vierailija
22/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25 ja nyt jo samat ajatukset... olen kaunis ja urheilullinen, mutta se fakta, että 10-20 vuoden sisällä tulen rupsahtamaan ja rumenemaan vuosi vuodelta on musertava. Pelottaa että mieskin haluaa vaihtaa vielä nuorempaan.

Sinuun on nykyajan aivopesu toimint hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 trolli ja suurin osa vielä menee tähän 😂

Vierailija
24/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ottamaan mesolangat, sillä tuo naamapuoli hoituu. Ja kun tuollainen yksittäinen häiritsevä tekijä on kunnossa, paranee mileialasi edes vähän asian suhteen muutenkin. Vaikka miten muuta koitetaan väittää niin kyllä se näin vaan on. Näitä käyttää paljon nuoremmatkin naiset ja paljon, että paranteluja jo heillekin tehty, vaikkei edes syytä olisi.  Ja arvaapa huomaako miehet asiaa heidän kohdallaan, ei. Minunkin mieheni kertoi naisihanteensa olevan sellainen "saunan raikas luonnollinen täysin muokkaamaton nuori nainen". Näytti kuvan. Ja kuvassa oli nainen joka julkisuudessakin kertonut langoista ja täyteaineista, kasvot meikattuna neutraaleilla sävyillä posliinin tasaiseksi, eli nähty huomattavasti enempi vaivaa kun minkään sotamaalauksen tekemiseen. Mies ei meikkiä nähnyt, eikä muokkauksista tiennyt. Oikeasti kuvitteli että tältä näyttää nainen naturel. Jotkut toki, mutta hyvin harvat.

Vierailija
25/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta minua hieman naurattaa tämä aloitus. Alle nelikymppinen ja jutut kuin vanhuksella. Meidän tytär on saman ikäinen, kuin sinä ja mielestäni 36 vuotias on vielä nuori tyttö.

Minua naurattaa myös itse 36 v. Tämän on pakko olla trolli/provo:D siis ihan oikeasti 30 nainen tuollaista ajattelee? Itse olen timmi ja nätti, vaikka silmissä välillä nauraessa muutama ryppy näkyykin.

Vierailija
26/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria? Minäkuvani (ja sitä kautta itsetuntoni) perustuu kyllä johonkin muuhun kuin ulkonäköön - josta kyllä siitäkin tykkään, mut onhan se aika sekundäärinen juttu.

Ei todellakaan oo ulkoinen vanheneminen mikään issue. N45

Vierailija
27/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi saada apuja jos sairastuu vaikkapa rintasyöpään. Tulee muuta ajateltavaa.

Mies varmaankin lopettaa naisen ulkonäön arvostelun sairastuttuaan eturauhassyöpään.

Vierailija
28/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä osaan suhtautua myötäilevästi aloitukseen. Olin nuorena komea, kolmikymppisenäkin vielä komea, mutta nelikymppisenä rupsahdin yhdessä vuodessa. En nyt mikään sysiruma vieläkään ole, mutta näkee että ulkonäkö on peruuttamattomasti vanhan miehen ulkonäkö.

En tosin pelkää, että vaimo vaihtaisi nuorempaan tai johonkin toiseen. Mutta jos niin kävisi niin eläisin sinkkuna elämäni loppuun.

Vierailija
29/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä osaan suhtautua myötäilevästi aloitukseen. Olin nuorena komea, kolmikymppisenäkin vielä komea, mutta nelikymppisenä rupsahdin yhdessä vuodessa. En nyt mikään sysiruma vieläkään ole, mutta näkee että ulkonäkö on peruuttamattomasti vanhan miehen ulkonäkö.

En tosin pelkää, että vaimo vaihtaisi nuorempaan tai johonkin toiseen. Mutta jos niin kävisi niin eläisin sinkkuna elämäni loppuun.

Se olisikin järkevää, sillä mies ei vanhempana enää jaksa. Vaikka ei sitä syöpää tulisikaan.

Vierailija
30/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi saada apuja jos sairastuu vaikkapa rintasyöpään. Tulee muuta ajateltavaa.

Mies varmaankin lopettaa naisen ulkonäön arvostelun sairastuttuaan eturauhassyöpään.

Ap pitää omaa terveyttään niin itsestäänselvyytenä että ihan säälittää.

Hän on sinkku jolla on aikaa jatkuvasti tarkkailla itseään.🧐

Vierailija
31/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että täällä olisi pohdintaa miten hyväksyä se, että omat vanhemmat ikääntyvät, itse ikääntyy, lapset kasvavat ja itsenäistyvät jne. Olikin valitusta vanhoista poskista. Etusivun aloituksista ainakin puolet käsittelevät ulkonäköä. Oi aikoja, oi tapoja!

Vierailija
32/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä te rupsahdatte aikaisin. Itse olin kauneimmillani 45-vuotiaana. Nyt vasta alkoi kunnon rupsahtaminen, yli 50-vuotiaana, eikä se sanottavammin edes haittaa. Elämässä on muutakin ja paljon tärkeämpääkin kuin ulkonäkö.

Vierailija
33/33 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö teitä häiritse, että kaikkien miesten silmisä olette vain jotain tanttoja?  Minä ainakin olen tosi halukas ja seksuaalinen sinänsä, eikä roikkoposkitantalta näyttäminen vastaa tätä oloa yhtään. Ahdistaa että se mikä näkyy ulospäin on niin erilaista kuin oma olo. Ja että jokainen mies laittaisi mieluummin taidotonta ja epävarmaa 18vuotiasta kuin ikäistäni naista, vaikka vanhemmalla naisella olisi taitoa ja halua nautiskella kunnolla. En pääse yli tästä.

Sulla on niin outo käsitys ihmisestä, että nyt ajattelen jo, että tämä on toivottavasti provo. Ei kaikki ihmiset ole pinnallisia tyhjäpäitä. Sitä arvostaa ihmisen sisältöä ja se vaikuttaa myös seksiin. Tyhjä kuori on varmasti suurin turn-off sekä miehille että naisille

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi