Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narsisti kostaa exälleen, vaikka hänellä on jo uusi uhri ( avopuoliso)?

Vierailija
01.06.2019 |

Sitä en ymmärrä. Eikö narsistille riitä se uusi puoliso vai onko se vaan joku korvike sitten tai yrittää sen uuden puolison avulla tehdän exän mustasukkaiseksi kenties?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollin tarve.

Vierailija
2/9 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se kontrollintarve johtuu? Siitäkö, että haluaakin vielä takaisin? Kyllähän jotkut sanovat, että kun narsisti jättää niin ei ole koskaan enää tuntevinaankaan, vaikka olisi ollut pitkä suhde, lapsia ja muuta eli on tosi välinpitämätön. Onko exälleen kostava narsisti siis vielä oikeasti kiinnostunut vain siitä exästä.

Tuskin ampuu lastaan ja itseään, jos on onnellinen toisen naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaa kontrolloida enää exäänsä, jos on jo avoliitossa toisen kanssa ja lastaan kuitenkin näkee sovitusti viikko-viikko-systeemillä ja on hyvä isä lapselleen?

Vierailija
4/9 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kosti lastensuojelun, työpaikkani, vanhempieni, lasteni, kavereidensa, uuden naisensa kautta. Jopa vanhempani uskoivat häntä, koska en ollut koskaan halunnut rasittaa heitä liittomme murheilla.

Vierailija
5/9 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex kosti lastensuojelun, työpaikkani, vanhempieni, lasteni, kavereidensa, uuden naisensa kautta. Jopa vanhempani uskoivat häntä, koska en ollut koskaan halunnut rasittaa heitä liittomme murheilla.

Selvisitkö lopulta? Tulivatko vanhempasi järkiinsä?

Vierailija
6/9 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvisitkö lopulta? Tulivatko vanhempasi järkiinsä?

Menetin paljon ja masennuin pitkäksi aikaa. Vanhempani kyllä tajusivat heti asian tultua ilmi, mistä kyse. En ihan ehjä ole vieläkään, vaikka jokunen vuosi jo mennyt. 

Vierailija
7/9 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aivan samanlainen tarina kuin sinulla. Se on uskomatonta miten osaa kieroilla ja valehdella ihan kaikesta niin vakuuttavasti. No ainakin hengissä ollaan.

Vierailija
8/9 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti jättää exänsä rauhaan vasta sitten, kun tajuaa lopullisesti, että hänellä ei ole mitään valtaa eikä mahdollisuuksia loukata toista enää.  Niin kauan, kuin hänellä on pienikin mahdollisuus kiusata ja vaikeuttaa toisen elämää, niin kauan hän sitä myös tekee.  Koska narsisti haluaa kostaa ja sanoa sen viimeisen sanan.

Yleensä se tapahtuu sitten lasten kautta.  

Ja onhan narsistin näytettävä exälle, kuinka hän saa uusia kumppaneita itselleen heti kun vaan tahtoo.  Ja onhan sitä näytettävä kaikille muillekin, miten loistelias olento hän onkaan, vaikka tuo yksi mitättömyys nyt tuosta lähti.  Joskus tämä näyttäminen menee naurettavuuksiin asti.  Uusi uhri ei tajua, että hän on ensin varsinaisesti näyttelykappale.  Sitten hänestä alkaa kehkeytyä uhri, kunhan hänet on ensin sidottu riittävän tiukasti.

Narsistin toimet on niin läpinäkyviä, että ihan naurattaa jos ei itkettäisi.  Ei kaikki narsistit ole älykkäitä, luulevat vain olevansa.  

Vierailija
9/9 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samaa olen kokenut. Emme koskaan kyläilleet minun sukulaisilla tai ystävillä. Ex haukkui aina kaikki, vieläkin puhuu minulle omistakin ystävistä pahaa.

Nyt eron jälkeen, ex vierailee kotonani, sisaruksillani ja yhteisillä ystävillä. Esittää herrasmiestä ja haalii itselleen porukkaa ympärilleen.

Uudelle naisystävälleen puhunut täyttä puppua avioliitostamme.

Kaikki tuntuvat uskovan, että mies lähti, kun ei jaksanut minua ja eromme johtui minun avioliiton ulkopuolisista suhteista. Vaikka todellisuudessa taistelin monta vuotta irti persoonallisuus häiriöstä kärsivästä miehestä. Narsistinen luonne. Tähän tulokseen olen tullut, useiden terapiakäyntien jälkeen.

Narsisti kostaa ja pitää exää uhrinaan siksi, että uusi puoliso ei ehkä ole vielä ansassa.

Johonkinhan se kaikki paska pitää kaataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi