Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko olet valmis maksamaan koululaisen lenkkareista?

Vierailija
22.07.2008 |

Mies sai "kohtauksen", kun ostin ( omalla rahallani tietty) koululaiselle 42 euron lenkkitossut....ovatko ne oikeasti kalliit?

Mitä olet itse valmis maksamaan koululaisen lenkkaresita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri kanssa koululaiselle lenkkarit. Makso muistaakseni jotain 20e. Itse valitsi ne.

Vierailija
2/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunnon lenkkarit voi olla kalliit. Jos teidän perheessä ei tartte laskea jokaista ostosta, musta ihan ok. Se, että varsinkin pojat sitten fudiksella jne. saa kulumaan tossuja on sitten toinen asia.

Ja uskon, että miehesikin tietää, että koulu on areena, jossa merkkilenkkarit voi olla aika iso asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytämään tarjouksesta. Meillä ei edes yhdet lenkkarit riitä,kolmelle ostetaan ja pitkä penni menee

Vierailija
4/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestävät urheiluakin

ovat samanhintaiset

kuin omat ja mieheni niket / pari ja

pikkusiskolle ostin reiman tarralenkkarit alesta, mutta koot ei rittäneet isosiskolle

kengän lestin ja laadun tulee olla hyvä - hinta on silloin sivuseikka

t. ap

Vierailija
5/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen löytänyt hyvät alenuksesta ihan pilkkahintaan. Tänä vuonna ei löytynyt, joten taisin maksaa 50 e alakoululaisen lenkkareista.

Mulla on itselläni niin paska jalka, että kenkiä on vaikea löytää. Sopivat kengät on tärkeä asia ryhdinkin kannalta, ei saa ollenkaan vähätellä, etenkin kun lapset käyttävät lenkkareitaan enemmän kuin aikuiset (noin keskimäärin). Kenkien pitää olla hyvät.

Vierailija
6/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttamitä siis niillä lenkkareilla tehdään? Meidän koululaisella on erkseen vapaa-ajan tallustelun ja hengailun kengät (ne perinteiset 'lenkkarit') ja oikeat juoksukengät liikuntaa varten.

Vierailija
7/7 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ds trainerit. On hyvät ja kevyet lenkkarit.