Oletteko jumpanneet lantiopohjanlihakset kuntoon raskauksien jälkeen?
Olen miettinyt, että johtuukohan se siitä, että mulla on " väljä" alapää, kun en oiken pysty nauttia yhdynnästä tai siis en saa g-pisteorkkuja!! Yleensä kun olen oikein märkä ja halukas ja kun mies tulee sisään, niin en oikein kauheasti tunne mitään, kun tuntuu, että olen liiankin märkä! Miehelläni mielestäni on ihan normaalinkokoinen kalu (paitsi ei minulla kyllä vertailukohteita ole...). Joku aika sitten, kun sekstailtiin, en ollut kovinkaan kiihottunut/halukas, kun mieheni tuli sisään, ja se alkoi kohta tuntua hyvältä, kun olin ns. kuivempi. Tää saattaa kuulostaa tosi sekavalta tää selitys, mutta kertokaahan kokemuksianne!! Paranisko seksiherkkyyteni, jos treenaisin lantiopohjanlihaksiani??
Kommentit (6)
Pakko oli jumpata, kun ei pystynyt hyppimään haarahyppyjä ilman, että tuntui, että alapää hölskyisi.
Mutta sanoisin, että kyllä jos joka päivä treenaat, niin 1,5-2kk on se aika, kun huomaat konkreettista tulosta! Mutta aiemminkin varmasti huomaat, että treeni tehoaa.. :)
Mä ostin itse ensin ne Smartballs-kuulat, mutta ne olivat synnyttämättömälle liian suuret (eivät menneet edes kunnolla sisään, ja sattuivat). Mutta ehkäpä sulle nuo Smartballsit olisivat hyvät? Läpimitta on muistaakseni 3,5 cm. Itse hankin Instrusta pienemmät kuulat, ja niillä treenailen jo nykyään taas, vaikka synnytyksen jälkeen itselläkin ne Smartballsit olivat hyvät.
t.4
Itselle vain oli helpompi aikanaan aloittaa treenaus kuulien kanssa, niin tiedostin lantionpohjanlihakseni paremmin. Tosiaan melko nuorena tyttönä jo aloitin, ja kuulien käyttö on jäänyt sieltä saakka.
Mutta kannattaa treenata alkuun noin 10-25 minuuttia päivässä (kahdessa erässä, jos ei kerralla jaksa), siitä se lähtee :)
t.4
ja kun synnyttäneille sitä 3cm halkaisiltaan olevia kuulia suositeltiin niin sellaiset ostin. Mutta noihan on auttamattoman liian isot mulle, hyvä kun saan ne sisälleni ja saatika että saa ne kivuttomasti vedettyä ulos.
Synnytyksiä on takana kaksi, toisessa repesin todella pahasti. joten mietinkkin, että onkohan se arpi mikä siellä niin kauheasti kiristää.
Todellakin parantaa tuntoherkkyyttäsi, samoin kuin orgasmien laatua ;)