Mistä et pidä seksin aikana?
Kerro myös sukupuolesi? Aloitan itse.. En pidä, jos kättäni ohjataan, se vie jostain syystä täysin halut koskea toista. Vaikka en tietenkään näytä sitä kumppanille ja haluan hänen nauttivan, mutta ohjailu sopis itselleni paremmin sanoilla ja muussa tilanteessa kuin sängyssä. Toinen inhokki on, jos päätäni vedetään haaroja kohti suihin oton vinkiksi, vaikka muuten tykkään tehdä sitä. Nainen olen siis.
Kommentit (5)
Tosi vaikea kyllä sanoa mistä en tykkäisi. Ellei ihan perusjuttuja, en tykkää seksistä tuntemattomien kanssa (periaatteessa voisin tykätä, mutta olen naimisissa niin ihan mielenrauhani vuoksi ei kiinnosta liikaa, muutenkin tykkään enemmän jos suhde on luottamuksellinen ja olen rakastunut/rakastan miestä).
Vihaan rajua anaaliseksiä! Se ei siis tule kyseeseen paitsi kerran vuodessa miehen synttäreinä (on saanut siitä jonkun pakkomielteen koska ei saa sitä, minulla on myös hyvä peba).
En myöskään tykkää kiireestä, että homma pitää hoitaa hätäisesti. Sekin menee, mutta mieluummin ajan kanssa.
En tykkää seksistä suihkussa/kylvyssä, vesi huuhtoo kaiken liukkauden, sattuu.
En tykkää ylivaikeista asennoista, esim. mies seisoo ja pitää sylissä yhdyntä. Huteraa ja voi sattua. Joskus mies yllätti ja nosti kattoon kasvoilleen ja nuoli. Oli se kokemus ja vaihtelua, mutta pelotti, että tipahdan naamalleni ja kuolen.... Ei siis tullut toista kertaa vaikka oli ihan hauskaa.
Minäkin kyllä tykkään keskustella ihan muissa tilanteissa mistä pidän/mies pitää, mitä voisi kokeilla ens kerralla jne. Se on sitten helpompi toteuttaa siinä aktitilanteessa kun on jo vähän mielikuvaa mitä kumpikin nyt kaipaisi. On tylsää jos homma menee ohan pelkäksi pohdinnaksi sängyssä vaikka jotain vinkkejä saa ja kannattaa tietenkin antaa eikä vain esittää nauttivansa. Mutta kyllä se "syväananlyysi" kannattaa tehdä ihan jossain muualla kuin naidessa.
En tykkää vaivaantuneesta tunnelmasta, sanotaanko näin. Huonosta hygieniasta en tykkää (ei tarvitse tehdä mitään perähuuhtelua päivittäin, mutta perushygienia pitää olla kunnossa.) Ennen en tykännyt siitä, että mies ajaa häpykarvoituksensa. Nykyisin silmä on tottunut, mutta edelleen miellyttää eniten luonnontila.
Liian terävästä sängestä en hirveästi tykkää kun mies nuolee. Mies käyttää välilihaa "leukatelineenä" ja jos on pistävä sänki on pakko ohjata leuka muualle. 69 toimii yleensä paremmin.
En tykkää jos mies ei suostu lopettamaan kun olen tullut. Voin kyllä hetken päästä jatkaa, mutta kun on orkkusupparit päällä niin ei, tarvitsen vähän aikaa, ettei "tuhoudu" sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein tykkää siitä kun "leikimme" sitomisleikkejä ja mieheni laittaa sovitun suupallon tilalle suurenkaan ja ruiskuttaa sitten orgasmin tullen spermat suuhuni. Ne on silloin pakko niellä, kun ei niitä pysty poiskaan sylkemään. Kielellä yritän estää mutta ei se onnistu ja jos en niele heti vaan pidättelen, niin mieheni laittaa pallon remmillä kiinni renkaan päälle, joten jossain vaiheessa on ne iljettävät spermat sitten kuitenkin nieltävä :(
Mä lopettaisin noi leikit, kerran ei pysy sovitussa. Vaikka alistumisfantasia onkin, niin ei noin vaan tehdä. Kamala tunne jos toiseen ei voi luottaa. Hyi helv... Mikä äijä.
Itse en pidä yllätyksistä, sen verta herkkä olen mieleltäni että sellainen pilaa kaiken. En pidä myöskään nipistelystä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein tykkää siitä kun "leikimme" sitomisleikkejä ja mieheni laittaa sovitun suupallon tilalle suurenkaan ja ruiskuttaa sitten orgasmin tullen spermat suuhuni. Ne on silloin pakko niellä, kun ei niitä pysty poiskaan sylkemään. Kielellä yritän estää mutta ei se onnistu ja jos en niele heti vaan pidättelen, niin mieheni laittaa pallon remmillä kiinni renkaan päälle, joten jossain vaiheessa on ne iljettävät spermat sitten kuitenkin nieltävä :(
Miksi et sano, ettet halua?? Noissa leikeissä pitää aina olla molempien 100% suostumus!
En tykkää hellästä hipsuttelusta/rapsuttelusta enkä lässytyksestä. Seksissä pitää olla MUNAA.