MÄ VIHAAN PULLIEN LEIPOMISTA!!!
Onko mitään vastenmielisempää ruoanlaitto-/leipomishommaa? En tiedä, enkä välitäkään tietää. Pullien leipominen on aivan *erseestä!!! Ja mitä kaikki aina haluaa? Äiti leivo pullaa! Kulta leipoisitko pullaa! Hei sä teet niin hyviä pullia että leipoisitko Kerttu-Iinan lakkiaisiin pullaa! Pullaa, pullaa, PULLAA!!! *aatana leivon kohta pullaposkille!!! Joku kerta vielä teen sen minkä aion eli laitan ihan hirveästi liikaa suolaa tuohon taikinaan. Pahoja pullia ei syö Erkkikään. Tukehtukaa pulliinne *erkele.
T. Liian kiltti ihminen joka sanoo aina iloisesti TOTTAKAI ja INHOAA joka ainoata millisekuntiakin, jonka viettää pullien parissa. Argh!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten leivo niitä hiton pullia. Pitääkö kaikesta tehdä niin vaikeaa?
En mä osaa kieltäytyä. Olen yrittänyt. Kun ei multa melkeinpä mitään muuta koskaan pyydetä. Ei anna luonne myöten. Pyytäisivät edes kakkuja, kun se vaivaaminen ja muotoilu on kaikkein inhottavinta. Joku vielä nauttii siitä kun saa kädet taikinaan, en voi ymmärtää!
leivotko vähän lisää pullaa? hiivaa kunnolla ja rusinaa.
Anoppi hyvä, me olemme itse asiassa jo kyllästyneet niihin sinun pulliisi, mutta emme raaski kieltäytyä, kun itse ehdotat, että voisit niitä leipoa meille. Olemme luulleet koko ajan, että leivot niitä mielelläsi. Voit siis ihan hyvin lopettaa sen pullien leipomisen. Me voimme leipoa pullamme itse tai ostaa leipomosta, silloin harvoin kun haluamme pullaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä osaa kieltäytyä. Olen yrittänyt. Kun ei multa melkeinpä mitään muuta koskaan pyydetä. Ei anna luonne myöten. Pyytäisivät edes kakkuja, kun se vaivaaminen ja muotoilu on kaikkein inhottavinta. Joku vielä nauttii siitä kun saa kädet taikinaan, en voi ymmärtää!
Oisko aika opetella kieltäytymään? Arvosta itseäs edes sen verran, jooko.
Siis oletko ihan tyhmä? Kaupan pakasteessa on pullia, mitkä pitää vaan paistaa. Miksi et käytä niitä?
Minäkään en pidä pullien leipomisesta. Hyvien pullien leipominen on taitolaji mutta minua ei sillä taidolla ole siunattu, kuten ei monia muitakaan. Joskus kahviloissakin törmää lähes ala-arvoisen huonoihin, esim. koostumus on taikinainen tai liian tiiviis, tai maku muistuttaa lähinnä sämpylää.
Jos ajatellaan positiivisesti niin voit olla ainakin siinä mielessä tyytyväinen, että sinulla on selvästi homma hanskassa :)