Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen ei luonnostaan ymmärrä Raamatun kirjoituksia

Vierailija
01.06.2019 |

Raamattua ei pidä tulkita, vaan Jumalan Sanan kirjoitukset ovat niin ja amen.
Eri uskonnot ovat syntyneet siitä, kun Raamattua on alettu tulkitsemaan ihmisviisaudella.
Raamatun Sanaa on monesti myös muokattu oman korvasyyhyyn sopivammaksi ja monella tavalla vesitetty.
Näin on syntynyt eri oppeja, eri uskonsuuntia ja perinäissääntöjä jotka orjuuttavat ihmisiä.

Usko Jumalaan ja Herraan Jeesukseen ei ole uskonto. Usko Jumalaan on kokonaisvaltainen luottamus Häneen. Usko Jumalaan on antautumista Hänen tahdolleen ja johdatukseensa.
Se on jokapäiväistä elämää, elävän Jumalan yhteydessä.
Usko on uskomista Herraan Jeesukseen ja Hänen sovitustyöhönsä ristillä ja Hänen verensä voimaan syntien sovittajana.

Ihminen ei luonnostaan ymmärrä Raamatun kirjoituksia. Ainoastaan se joka uskoo Jumalaan ja Herraan Jeesukseen, voi ymmärtää Jumalan Sanaa niinkuin kirjoitettu on, koska hänelle on lahjoitettu sydämeen Pyhä Henki, joka avaa Hengen ymmärryksellä
Raamatun Sanaa.
Uskosta osattomalle tämä kaikki on hullutusta mutta Jumalan yhteydessä elävälle ja Herraan Jeesukseen uskovalle tie, totuus ja elämä.
En ikinä vaihtaisi uskoani maailman hullutuksiin, joista olen kerran irti päässyt.
Herra Jeesus on minun pelastajani, armahtajani ja apuni. Ilman Häntä minulla ei olisi elämää.

”Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.”
‭‭Heprealaisille‬ ‭11:1‬ ‭‬‬

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onneton jumala kun ei saanut edes järjellistä tekstiä pyhään kirjaansa.

Vierailija
2/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käsittääkseni tehnyt minkäänlaista sopimusta tämän hra Jumalan kanssa. Siksi siis en myöskään luota häneen. Hän voi mielestäni painua vaikkapa helevettihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksahtaa helluntailaisuudelta jolle pyhällä hengellä täyttymys on uskonkappaleiden peruskiviä.

Vierailija
4/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että Jumala luo biljoonia biljoonia aurinkoja ja laittaa vain yhdelle niistä planeetan, jossa katselee kun apinat kehittyvät ihmisiksi ja sitten alkaa niitä kiduttamaan henkisesti. Että nuunkin kryptisillä ennustuksilla kertoo ihmisille olemassaolostaan, eikä sanassa ole mitään loogista ja tieteellistä. Uskonnot ovat ihmisen keksimää propagandaa ja keinoa hallita muita.

Vierailija
5/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onneton jumala kun ei saanut edes järjellistä tekstiä pyhään kirjaansa.

Taas yksi todiste hänen narsismistaan. ensimmäinen oli se, että hän tuhoaa kaikki vihamiehensä, joita on ne, jotka eivät häneen usko. Mutta pelastaa kaikki naisten hakkaajat ja lasten raiskaajatkin, jos vain uskovat häneen.

Vierailija
6/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on uskoa, koska siten kukaan ei voi todistaa sitä vääräksi sanomaksi. Kaikki uskonnot ovat ihmisen mielikuvituksen tuotetta. Ja joka sitä ei hyväksy on heikko ja lapsellinen turhake.

Vierailija
7/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä että mitä tahansa saa ensin tehdä ja sitten ihan kaiken saa anteeksi jos uskoo. Näinhän papit Vatikaanissa toimii kun ne raiskaa siellä lapsia.

Vierailija
8/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Idässä eläneiden pronssikautisten paimentolaisheimojen iltanuotiolla kertomia tarinoita.

Vierailija
9/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Idässä eläneiden pronssikautisten paimentolaisheimojen iltanuotiolla kertomia tarinoita.

Amen. On järkyttävää että ne viinintuoksuiset iltasadut on tänäkin päivänä vaikuttamassa satojen miljoonien ihmisten mieliin. Kertoo aika paljon ihmisen perusheikkoudesta.

Vierailija
10/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. On järkyttävää että ne viinintuoksuiset iltasadut on tänäkin päivänä vaikuttamassa satojen miljoonien ihmisten mieliin. Kertoo aika paljon ihmisen perusheikkoudesta.

Siksi kristinusko on niin armollinen: saamme rauhassa turvata Jumalan huolenpitoon elämämme jokaisena hetkenä. Saamme rukoilla Jumalan johdatusta kaikissa päätöksissämme.

Eivät 'vahvat' tarvitse Jeesuksen armoa. He luottavat omaan itseensä päätöksenteossa.

Mutta hän on vastannut minulle: »Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa.» Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima.

2. Korinttilaiskirje 12:9

Vierailija
11/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos (heh), ettei länsimaissa enimmäkseen oteta Raamatun lakeja ja elämänohjeita enää kirjaimellisesti.

Vierailija
12/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailainen, vanhoillislestadiolainen ja jehovantodistaja.

Kaikki he sanovat:

"Minä en tulkitse Raamattua, vaan noudatan sitä kirjaimellisesti."

Vierailija
13/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raamattu ole jumalan sanaa, koska ihmiset ovat sen kirjoittaneet.

Vierailija
14/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei raamattu ole jumalan sanaa, koska ihmiset ovat sen kirjoittaneet.

Ja nämä kirjoitukset vieläpä ovat kulkeneet tuhansien käsien ja kynien kautta, ovat muuttuneet ja kärsineet käännösvirheistä matkan varrella, niistä on poistettu osia ja taas lisätty jotain. Käsittämätöntä, että joku haluaa ottaa elämänohjeensa jostain muinaisista tarinoista ja lakiteksteistä.

Vierailija
15/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kristinusko on niin armollinen: saamme rauhassa turvata Jumalan huolenpitoon elämämme jokaisena hetkenä. Saamme rukoilla Jumalan johdatusta kaikissa päätöksissämme.

Eivät 'vahvat' tarvitse Jeesuksen armoa. He luottavat omaan itseensä päätöksenteossa.

Mutta hän on vastannut minulle: »Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa.» Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima.

2. Korinttilaiskirje 12:9

Niinkin armollinen, että ikuinen tulinen järvi odottaa kaikkia, jotka eivät Jumalaa palvo...

Vierailija
16/16 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon armollisuuden piiriin itsensä kuvittelevat ovat ensimmäisenä tuomitsemassa toisten tapaa elää, oli sitten kyseessä uskonsisaret tai -veljet tai maailmalliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi