SDP:tä äänestänyt. Joko kaduttaa kun et äänestänyt persua?
Kommentit (34)
Olen erittäin tyytyväinen valintaani ja entistäkin varmempi persujen junttiudesta.
Onneksi persut ei päässeet taas hallitukseen sähläämään.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin vihreitä ja olen kaikenkaikkiaan tyytyväinen tähän äänestystulokseen, hallitusohjelma näyttää erinomaiselta ja realistiselta.
Jostain syystä en epäile yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on palstan persureppanoilla kova pala, että Rinne saa vaalivoiton lisäksi hallituksenkin kasaan, vielä vetäen kepua samalla vasempaan ja inhimillisempään suuntaan. Kaiken päälle näytetään lisäksi persufasisteille persettä.
Aivan loistavaa työtä Rinteeltä. En olisi uskonut, että onnistuu, mutta ilmeisen taitava neuvottelija on kyseessä.
Kepun ottaminen mukaan oli keskisormen näyttämistä demokratialle
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaja, tulotaso vajaa 30 tuhatta vuodessa, autoa joudun käyttämään ja asuntolaina syö pienistä tuloista paljon. Kyllä kaduttaa että äänestin, luulin äänestäväni pienituloiselle inhimillistä kohtelua, mutta jos lehtien tiedot pitää paikkansa, asuntolainan verovähennys poistuu, liikkuminen kallistuu, verot kasvaa, tuntuu epäreilulta, ihan niinkuin se olisi tehty juuri minua kurittamaan. :(
Muuten sama juttu paitsi olen lapseton. Ei ole ollut ennenkään oikeutta mihinkään tukeen vaan omalla (pienellä) palkalla olen joutunut pärjäämään ja nyt sitten kaiken hinta tulee nousemaan. Tuntuu, että minua rankaistaan nyt siitä.
Oikeasti luulin, ettei pahemmaksi voi kyykytys mennä kuin mitä edellisen hallituksen kikyt sun muut lomarahojen leikkaukset oli, mutta vähänpä tiesin. Nämä tulevat veronkiristykset tuntuu mun kukkarossa joka päivä.
hyi kirjoitti:
ainakaan sdp ei polje kaikkia ihmisoikeuksia maahan toisin kun persut
Mitä v*tun ihmisoikeuksia? Ei toisten ihmisten rahoilla loisiminen ole mikään ihmisoikeus. Nyt se pää pois sieltä p*rseestä!
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaja, tulotaso vajaa 30 tuhatta vuodessa, autoa joudun käyttämään ja asuntolaina syö pienistä tuloista paljon. Kyllä kaduttaa että äänestin, luulin äänestäväni pienituloiselle inhimillistä kohtelua, mutta jos lehtien tiedot pitää paikkansa, asuntolainan verovähennys poistuu, liikkuminen kallistuu, verot kasvaa, tuntuu epäreilulta, ihan niinkuin se olisi tehty juuri minua kurittamaan. :(
Siis miten tuo voi olla mahdollista? Etkö sinä tehnyt yhtään vaalikonetta? Etkö sinä lukenut ollenkaan lehtiä. Minulle tämänpäiväiset uutiset eivät olleet yllätys mutta minä seuraankin aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Inhimillisyys palaa SDP:n myötä takaisin Suomeen :)
hmm onkohan näin
Oli hauska katsoa kun Pelle Hermanni pissi kansaa silmään. Verot nousevat, mutta mikään ei parane.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te oikein kuvittelette? Että olisi olemassa sellainen puolue, joka taikoisi jostakin ihmeitä? Oli hallituksessa keitä tahansa, niin kansalaisten kannalta on tiedossa kaikkea huonoa jossakin muodossa. Eipä tuo Sipilänkään hallitus kummoinen ollut, kylmää kyytiä antoivat. Tuskin ne Persutkaan mitään lämmintä kättä tulevat tarjoamaan.
Anter Yasa ja Atte Kaleva Persujen asiantuntijoiksi ja persut hallitukseen. Johan alkaisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska katsoa kun Pelle Hermanni pissi kansaa silmään. Verot nousevat, mutta mikään ei parane.
Ja nimenomaan pienituloiselta asiat heikkenee. Olisi edes laitettu korotukset tuloveroon tai johonkin omaisuusveroon tai osinkoveroon.
Äänestin SDPtä eikä harmita, päinvastoin. Näyttää siltä, että mikäli uusi hallitus toimii julkisuudessa liikkuvien puheiden suuntaisesti, äänestän heitä seuraavissakin vaaleissa.
Äänestin vihreitä ja olen erittäin tyytyväinen tietoihin, mitä Vihreiden, Vasemmistoliiton ja muiden hallituspuolueiden suunnitelmista on kuulunut.
Sun sarkasmi ei oikein toimi.