Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hölskyvät manboobsit miehellä ovat niin ehdoton turnoff?

Vierailija
01.06.2019 |

Naisilla on kaikenlaista bodypositivityä ja beauty at every size and shapeä mutta miehen on ehdottomasti mahduttava tiettyyn muottiin ja siihen muottiin eivät moobsit mahdu. Monet miehet eivät kyseisellä vaivalla voi mitään ja mitä sitten vaikka voisivat, ei se voi olla niin paha asia jos vähän erottuu paidan alta pienet kummut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life's not fair

Vierailija
2/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska epämaskuliinista! Tuskin (hetero)miehiäkään kiinnostaa epäfeminiiniset tai miehekkäät piirteet naisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin miehenä oon kyllä sitä mieltä että vaan naisella saa olla tissit. Massiiviset rintalihakset asia erikseen :D

Vierailija
4/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pienet kummut haittaakkaan mutta kun koko alkaa olla 85D niin jo haittaa.

Vierailija
5/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän sukupuolen piirteet on suurimmalle osalle ihmisistä vastenmielisiä. Vrt. partakarvat tai rotevat hartiat naisella.

Jos moobsit johtuu ylipainosta, niin saa kaupan päälle vielä miinuspisteet siitä erikseen.

Vierailija
6/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska epämaskuliinista! Tuskin (hetero)miehiäkään kiinnostaa epäfeminiiniset tai miehekkäät piirteet naisessa.

Pitäiskö huolestua näin (hetero)miehenä, kun mua tuntuu enemmän viehättävän ne keskimäärästä pidemmät (+170cm) ja harteikkaat naiset? Oonkohan sittenkin niitä homoseksuaaleja XD

Vierailija
7/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö huolestua näin (hetero)miehenä, kun mua tuntuu enemmän viehättävän ne keskimäärästä pidemmät (+170cm) ja harteikkaat naiset? Oonkohan sittenkin niitä homoseksuaaleja XD

Ei hätää, menee normaalin vaihtelun piiriin. Mutta jos ajatus miehestä kiihottaa, niin miksipä et kokeilisi joskus?

Vierailija
8/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi. Sehän on yleisesti tiedossa että miesten naismaku on erittäin laaja, kun taas 99% naisista haluaa sen yhden ja saman miehen.

Vierailija
9/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harmittaa kun miehen manboobsit on isommat vaikka naisen kuppikoko on c 😁

Vierailija
10/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on aika ilmeinen merkki siitä, että mies ei ole kovinkaan fit vaan ennemmin fat.

Vierailija
11/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miestissit enkä tuu varmaan ikinä löytämään naista niin kauan kun ne on itellä, on tiettyjä asioita joista naiset eivät ikinä suostu tinkimään...

Vierailija
12/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten pienirintaisuus tai lihaksikkuus? Hmmm..

Vierailija
13/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miestissit enkä tuu varmaan ikinä löytämään naista niin kauan kun ne on itellä, on tiettyjä asioita joista naiset eivät ikinä suostu tinkimään...

No en ole minäkään löytänyt naista vaikkei miestissejä ole ikinä ollutkaan ja tuskin tulee olemaankaan :D Eli eiköhän se ole jostain muusta kiinni.

Vierailija
14/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa! Olkoon kuinka klisee tahansa, mutta mulle on tärkein miehen luonne, käytös ja ajatusmaailma. Jos ne natsaa omiini, niin jotku miestissit ei tasan siinä häiritse.

Vierailija
15/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihaksikas mies, en toki mikään hormonihirviö vaan normaalin salitreenin jäljiltä. Mulla ei ole moobseja mutta sellaiset pienet terävät nännit näpöttää välillä paidan läpi ja se vtuttaa. Siis sellaisen nuppineulan pään kokoiset vai vähän isommat, jotka tulee esiin kun on viileämpi ilma tai urheilen kovaa. Ei ne mitenkään näkyvät ole, mutta toki itse huomaa aina niin herkästi ja yritän painaa ne takaisin :(

Olen kyllä huomannut joillakin muillakin miehillä vastaavia eikä ne niin ota silmään, mutta itseä jotenkin haitaa!

Vierailija
16/23 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miestissit kasvaa samalla kun lihasmassa kasvaa yläkropassa. Olen huomannut tämän ainakin mieheni kohdalla.

Toki sama vaikutus on varmaan jos kasvattaa vain keskikehoa.

Vierailija
17/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot

Vierailija
18/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään haittaa. Ei ainakaan minua :)

Voivat hölskyä samalla kun omat lölleröt hölskyvät

Vierailija
19/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmummuu kirjoitti:

Ei haittaa! Olkoon kuinka klisee tahansa, mutta mulle on tärkein miehen luonne, käytös ja ajatusmaailma. Jos ne natsaa omiini, niin jotku miestissit ei tasan siinä häiritse.

miestissit vain estävät pääsyn juttusille joten milläs todistat luonteen ja ajatusmaailman.

Kertomalla että lihavat ovat leppoisia?

Vierailija
20/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kunnon hinkit olla pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme