SPR:n kerjääjä kysyi olisiko minulla hetki aikaa, sanoin että ennemmin poltan rahani
Enkä sanonut sitä ilkeyttäni, vaikka SPR:ää halveksinkin. Laitan ninittäin mieluummin rahani kannabikseen.
Kommentit (15)
Ja olet tästä ylpeä..? On meitä moneen junaan.
Tuosta tulikin mieleen, että pitääpä lahjoittaa SPR:lle. Mulla on paljon hyväkuntoisia merkkivaatteita, joista saavat kivat rahat.
En halua tukea SPR:n radikaalia mm-poliittista linjaa.
Sen jälkeen kun SPR:stä tuli poliittinen järjestö eikä enää mikään neutraali ensiavun ja katastrofiavun jne. tarjoaja, en ole lahjoittanut heille senttiäkään.
Niihin kolpakkoihin tekee mieli tunkea paketti kondomeja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halveksit SPR:ää
Keräysvarat tsunamin uhreille.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleen, että pitääpä lahjoittaa SPR:lle. Mulla on paljon hyväkuntoisia merkkivaatteita, joista saavat kivat rahat.
Ilmastonpilaaja:(
Oot aika edgy. Epäilemättä nuori mies?
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun SPR:stä tuli poliittinen järjestö eikä enää mikään neutraali ensiavun ja katastrofiavun jne. tarjoaja, en ole lahjoittanut heille senttiäkään.
Samat sanat!
Pelastusarmeijalle ja Hurstille mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Kaikenlaisia itsekkäitä idiootteja...
Järjestö SPR , vientiä tuontia veri ja ihmiskauppaa, majoitusta matkailua sosiaaliturvaan ..,en päästä käsivarren mitan päähän näitä, ilmeeni näemmä riittää kertomaan kipeän oloisillekin järjestön kerjääjille vakaumuksen ,siitä kiitos ;)
Ja olet oikein vitsikäs.....