Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset? Miksi jotkut teistä toimivat näin?

Vierailija
01.06.2019 |

Olin menossa eilen yhden Tinder-matchini kanssa treffeille sovitusti, mutta juuri ennen näitä aiottuja treffejä hän esti mut yhtäkkiä snapchatissa (juteltiin siis snapissa, ei ole puhelinnumeroa) ja jäin taas lehdelle soittamaan.. Eikä ollut edes ensimmäinen kerta.

Onko toi siis jonkinlaista testausta vai mitä? Ymmärtäisin, jos oisin spämmännyt viestejä mutta niin se vaan tapahtui taas, ainut viesti minkä laitoin oli "missäs meet nyt".

Ymmärrän jos ei kiinnosta, mut eikö sen vois kuitenkin sanoa ääneen niin ei tarvitse turhaan ajella toiselle paikkakunnalle asti tapaamaan toista joka ei haluakaan nähdä :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuiset, itsekkäät moukat toimivat noin. Älä välitä, et menetä heissä mitään.

Vierailija
2/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärältä palstalta kyselet, Demi olis oikeempi tohon (oletan tekstin perusteella että oot max 25-vuotias, todennäkösesti nuorempikin?). Palstamammat ei tekisi ikinä tollasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida olla mikään sukupuolisidonnainen ilmiö.

Vierailija
4/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin miksi monet miehet tekee samaa? Mulla peruuntuu arviolta 80% jo sovituista tapaamisista, mies vain häviää. Ei siis ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
5/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan olekaan, mutta yleisempää toi on varmasti naisilta kuin miehiltä. Miehetkin kyllä ignooravat, mutta harvoin tuossa vaiheessa.

Vierailija
6/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ensin miksi monet miehet tekee samaa? Mulla peruuntuu arviolta 80% jo sovituista tapaamisista, mies vain häviää. Ei siis ole sukupuolesta kiinni.

No, ite tein tota kyllä joskus ylimielisenä jonnena (joskus 16-18v:nä, oon nyt siis 23), mutta joskus vaan rehellisesti jänistin. Sen jälkeen oon kyllä ilmottanut jos en pystykään näkemään. Ehkä tämä on karma :D

-Ap

Vierailija
7/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan olekaan, mutta yleisempää toi on varmasti naisilta kuin miehiltä. Miehetkin kyllä ignooravat, mutta harvoin tuossa vaiheessa.

Minulle ainakin on käynyt niin, että mies vaan ei ole ilmestynyt paikalle. Olen odotellut aikani ja lähtenyt sitten kotiin.

Vierailija
8/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu.

Uusia tyttöjä löytyy aivan varmasti, niitä jotka toimi samalla kuin tämä.

Vierailija
9/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kysyikin, miksi JOTKUT naiset toimivat näin, toisin kuin ihan kaikki miehet-miesvihayleistäjäpalstamammat 

Vierailija
10/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonotapaisuutta ja huono aikakäsitys. Ei olla muistettu sovittuja treffejä ja luulotellaan itselle, että on parasta ghostata. Muillekin on tehty samaa ja myöhemmin on selvinnyt, että on helpompi ghostata kuin pyytää anteeksi(!?) unohtamistaan.

Vierailija
11/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kysyikin, miksi JOTKUT naiset toimivat näin, toisin kuin ihan kaikki miehet-miesvihayleistäjäpalstamammat 

Joo, siksi laitoinkin ton JOTKUT sanan tohon joukkoon :D Ei näitä keissejä ole kuitenkaan älyttömästi ollut. 

-AP

Vierailija
12/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää, eikä uskallakaan tavata? Ei kaikilla ole rohkeutta edes ilmoittamiseen.

Vierailija
13/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut tarpeeksi jännä :D Noin käy teille kiltti miehille :D Ihan oikein :D

Vierailija
14/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että jotkut lissupissikset testaavat noin viehätysvoimaanasa. Heille voin kertoa, että sopivalla kuvakulmalla kuka vain saa miehet kiinnostumaan. Tosi inhottavaa tuhlata oikeasti elämänsä rakkautta etsivien aikaa, panoa etsivät ehkä ansaitsevat nenilleen, pelaavat samoja tunnevammaisia pelejä. Ap, et menettänyt mitään paitsi tietenkin aikaasi. Itse löysin mieheni festareilta, vinkiksi, kesä tulee :)

Vierailija
15/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että jotkut lissupissikset testaavat noin viehätysvoimaanasa. Heille voin kertoa, että sopivalla kuvakulmalla kuka vain saa miehet kiinnostumaan. Tosi inhottavaa tuhlata oikeasti elämänsä rakkautta etsivien aikaa, panoa etsivät ehkä ansaitsevat nenilleen, pelaavat samoja tunnevammaisia pelejä. Ap, et menettänyt mitään paitsi tietenkin aikaasi. Itse löysin mieheni festareilta, vinkiksi, kesä tulee :)

Voi olla. Tämä nainen ei tosin vaikuttanut juttujen perusteella miltään basic "lissupissikseltä", yliopistossa opiskelee ja vähän ylipainoakin löytyy (tämä ei ollut siis itselleni mikään ongelma, vaikka ite oon melko kireessä kunnossa). Mut tiedä sitten :D

-AP

Vierailija
16/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, miten sä kuvittelet, että yksi nainen osaisi vastata toisen puolesta?

Vierailija
17/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, miten sä kuvittelet, että yksi nainen osaisi vastata toisen puolesta?

Oletko ymmärtänyt keskustelufoorumien ideaa ollenkaan? Hienoa femspleinausta, näin mitä teit siellä. 

Vierailija
18/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökeröä ja piittaamatonta käytöstä, eihän sitä tiedä vaikka nämä saisivat jotain kiksejä siitä että vetelevät toisia perässään, tai vaikka kostaisivat aiempia huonoja mieskokemuksiaan täysin viattomille kohteille.

Myönnän että olen itsekin joskus deletoinut profiilini kun juttukumppani ottanut tapaamisen esille, mutta kyseessä puhdas panikointi kun deittailukokemus 0 ja sellaiseksi ilmeisesti jääkin. En kuitenkaan ikinä voisi tuolla tavalla sovitusta tapaamisesta jänistää.

Vierailija
19/19 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis bi joka on treffaillut tasaisesti molempia sukupuolia, vai mihin perustat tämän väitteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän