Lue keskustelun säännöt.
Yasmin e-pillerit ja sivuvaikukset, jatkanko?
01.06.2019 |
Olen syönyt pillereitä koviin kuukautiskipuihin reilun viikon. Olen huomannut olevani todella väsynyt ja vihainen. Tekisi mieli vaan maata sängyssä ja itkeä. Olen 30v. ja 3 lasta synnyttänyt. Ennen lapsia minulla on ollut Diane Nova pillerit akneen (joka vaivaa vähän edelleen). Lopetanko pillerit nyt heti alkuunsa ja sinnittelen kuukautiskipujen (ja aknen) kanssa toivoen että iän myötä helpottaa? Kokemuksia kuulisin mielelläni.
Kommentit (2)
Kiitos! Niin, ehkä ei viikon perusteella vielä tiedä käykö vai ei. Toivotaan etten ihan sänkypotilaaksi joudu eikä tulisi veritulppaakaan..
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pillereitä kannattaisi yrittää syödä ainakin kaksi kuukautta ennenkuin päättää, että ne eivät sovi. (Jos siis oireet eivät ole vakavia) Siinä kestää hetki, että kroppa tottuu pillereihin. Itsellä meni vissiin kuukausi, että totuttelu loppui ja sen jälkeen pillereistä ei ole ollut itselle _mitään_ haittaa.
Mikäli oireet pahenevat tai tuntuu, ettet halua ottaa sitä riskiä, että menee se kuukausi tai päälle siinä totuttelussa tai ettei pillerit sovi missään vaiheessa niin voithan sinä ne tietysti lopettaa.
Tsemppiä!