Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytitkö kotitalousvähennystä vuonna 2018?

Vierailija
31.05.2019 |

Jos käytit, paljonko?

Käytitkö kotitalousvähennystä vuonna 2018?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ne palstan siivouttajat on?

Vierailija
2/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voisi laittaa mihin töihin käytitte, kiitos.

Vierailija
4/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla? Pienituloisena tästä ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
5/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet. Tehtiin remonttia. Normaalistikin sitä kuluu siivoukseen, mutta silloin ei tule täysiä vähennyksiä.

Vierailija
6/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskorjauksia tehtiin. Täydet vähennykset.

Vierailija
7/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin näkee, että hyvätuloiset tätäkin etuutta käyttää, ei ne ketkä sitä ehkä eniten tarvitsisivat. Loppuisi vaan kokonaan.

Vierailija
8/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3478815/kotitalousvahennys-lahtee-monen…

Laitetaas tämä tähän, niin tiedetään mistä kysymys sai alkunsa.

Vierailija
9/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin näkee, että hyvätuloiset tätäkin etuutta käyttää, ei ne ketkä sitä ehkä eniten tarvitsisivat. Loppuisi vaan kokonaan.

Missä tuo selvisi?

Se työllistää, myös esim mökeillä. Pelkästään hyvä asia! Meillä kävi mm mökkitalkkari ja metsuri.

Vierailija
10/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo selvisi?

Se työllistää, myös esim mökeillä. Pelkästään hyvä asia! Meillä kävi mm mökkitalkkari ja metsuri.

Ja nyt tarve loppui kuin seinään.

Vierailija
11/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöremontti, työn osuus reilu 4000 e, josta siis vähennys.

Vierailija
12/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo selvisi?

Se vähenee kun hinta nousee liikaa. Kaikki kärsivät. Eniten ne työllistetyt pienyrittäjät työntekijöineen ja perheineen.

Vierailija
13/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
14/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo selvisi?

Se vähenee kun hinta nousee liikaa. Kaikki kärsivät. Eniten ne työllistetyt pienyrittäjät työntekijöineen ja perheineen.

No joka tapauksessa sä käytät sen saman summan, minkä ennenkin, mutta harvemmilla palvelukerroilla? Eli sinuunhan se ei taloudellisesti vaikuta. Joku muu voittaa ne verot mitkä ois ennen mennyt sun hyväksi (lapset ja nuoret ilmeisimmin). Ja ne verot työllistää jonkun koulutuksen piirissä, sun talkkaris häviää osan töistään. Ei kaikki kärsi, raha vaan ohjautuu jollekkin muulle ja muilla perusteilla.

Vierailija
15/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierashuoneen ja viereisen kylpyhuoneen remontti. Täysi vähennys 2500€ :DDDD

Vierailija
16/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo selvisi?

No joka tapauksessa sä käytät sen saman summan, minkä ennenkin, mutta harvemmilla palvelukerroilla? Eli sinuunhan se ei taloudellisesti vaikuta. Joku muu voittaa ne verot mitkä ois ennen mennyt sun hyväksi (lapset ja nuoret ilmeisimmin). Ja ne verot työllistää jonkun koulutuksen piirissä, sun talkkaris häviää osan töistään. Ei kaikki kärsi, raha vaan ohjautuu jollekkin muulle ja muilla perusteilla.

Höpsistä.

Vierailija
17/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiremppa. 2400 minulle ja 2400 miehelle.

Vierailija
18/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoukseen käytän.

Ja tiedoksi niille (tai sille yhdelle) jotka/joka aina kotitalousvähennyksestä puhuttaessa muistaa sanoa, että kai nyt kaikki pystyvät itse kotinsa siivoamaan: eivät pysty tai jaksa. (Viitsimisestä ei ole kyse). Esim. minä olen yksin asuva vanhus, jolla on niin monta kremppaa, että siivous ei itseltä onnistu. Siksipä palkkaan siihen siivoojan, enkä todellakaan pidä häntä minään piikana, vaan itsenäisenä yrittäjänä! (Vai pitäisikö pyytää miniä siivoamaan... voin vain kuvitella mitä SIITÄ av:llä sanottaisiin! Hirviöanoppi...)

Vierailija
19/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoukseen käytän.

Ja tiedoksi niille (tai sille yhdelle) jotka/joka aina kotitalousvähennyksestä puhuttaessa muistaa sanoa, että kai nyt kaikki pystyvät itse kotinsa siivoamaan: eivät pysty tai jaksa. (Viitsimisestä ei ole kyse). Esim. minä olen yksin asuva vanhus, jolla on niin monta kremppaa, että siivous ei itseltä onnistu. Siksipä palkkaan siihen siivoojan, enkä todellakaan pidä häntä minään piikana, vaan itsenäisenä yrittäjänä! (Vai pitäisikö pyytää miniä siivoamaan... voin vain kuvitella mitä SIITÄ av:llä sanottaisiin! Hirviöanoppi...)

Poikasiko ei voi siivota luonasi?

Vierailija
20/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoukseen käytän.

Poikasiko ei voi siivota luonasi?

Ei voi: niin vaativa työ, tällä hetkellä joka viikko ma-to ulkomailla. Tarvitseehan hän sitten sekä aikaa oman perheensä kanssa että lepoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä