Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ystävät ota yhteyttä minuun vaan minä olen aina se kuka soittelee/viestittelee

Vierailija
31.05.2019 |

En tiiä osaatteko ihmiset samaistua tähän. Minulla on muutamia ns. hyviä ystäviä joiden kanssa tulee enemmän oltua yhteyksissä. Kuitenkin nyt olen ymmärtänyt, että se olen aina minä kuka ottaa ensimmäisenä yhteyttä. En juurikaan tapaa ystäviäni vapaa-ajalla, koska useimmiten työajat menevät ristiin ja näillä ystävilläni on aina paljon tekemistä. Eli minä vietän suurimman osan ajastani kotona, toki osittain ihan vapaaehtosesti eli enemmän tulee siis soiteltua ja viestiteltyä ja minusta se on ollut ihan ok ja on toiminutkin hyvin.

Muutamille ystävilleni olen pyrkinyt soittamaan noin kerran viikossa, viestiteltyä tulee joskus sitten useamminkin. Nyt olen kuitenkin huomannut, että se olen aina minä kuka ottaa ensimmäisenä yhteyttä. Joskus käy jopa niin, että puheluuni ei vastattu mikä on toki ihan ok sekin, kuka nyt puhelimensa vierellä koko ajan päivystää. Melko usein myös käy niin, että ei sitten soiteta takaisinkaan. Itse olen sellainen, että soitan AINA takaisin tai vähintään laitan sen viestin ja kyselen perään. Eräs kerta tuntui äärimmäisen pahalta, kun itselläni oli hieman paha mieli ja yritin soittaa hyvälle ystävälleni, joka asuu ulkomailla. Monien tuntien jälkeen sain viestin takaisin, että olen menossa nukkumaan eikä jaksaisi puhua. Ei kysymystä, että miksi soitin tai muuta.

Mietin, että pitäiskö vaan rypeä itsesäälissä ja olla ottamatta yhteyttä keneenkään. Ihan vaan mielenkiinnosta odottelisi, että kuinka kauan menee, että joku muu ottaa minuun yhteyttä.

Mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne "ystävät" eivät ollenkaan kaipaa yhteydenottojasi.

Vierailija
2/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne "ystävät" eivät ollenkaan kaipaa yhteydenottojasi.

On käynyt mielessä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ovat introvertimpia kuin sinä.

Vierailija
4/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v sitten meni hermot samanlaisiin ”kavereihin” ja poistin kaikkien numerot etten enää vahingossakaan laittaisi heille viestiä. Ei ole kenestäkään kuulunut tuon jälkeen. Olin näköjään todella tärkeä heille...

Vierailija
5/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama juttu kahden ystävän kanssa (he eivät tunne toisiaan) ja sitten päätin odottaa, että minuun ollaan yhteydessä omatoimisesti ja lakkasin olemasta (ainoa) aktiivinen.

Kummastakaan en ole kuullut pihaustakaan pian 3 vuoteen..

Vierailija
6/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 v sitten meni hermot samanlaisiin ”kavereihin” ja poistin kaikkien numerot etten enää vahingossakaan laittaisi heille viestiä. Ei ole kenestäkään kuulunut tuon jälkeen. Olin näköjään todella tärkeä heille...

Kurjaa vaan, että nämä ihmiset ovat oikeestaan ainoat ystäväni.. ap

Vierailija
7/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa vaan, että nämä ihmiset ovat oikeestaan ainoat ystäväni.. ap

No sitten on aika etsiä uudet ystävät? Parempi yksin kuin ihmisten kassa jotka eivät oikeasti välitä sinusta eli syövät vain itsevarmuuttasi ja saavat olosi epävarmaksi.

Minulla oli ystävä, joka ei koskaan ehdottanut tapaamista. Ajattelin että ok, katson että jos itse lopetan ehdottamasta, ehdottaako sitten. Mitään ei ole kuulunut joten saa olla, en ota enää yhteyttä. Ei muutenkaan ollut hyvä ystävä, vaan piti itseään paljon parempana kuin minä joten saikin mennä kuvioista pois.