Muistathan kevään juhlissa etiketin; juhla-asuun kuuluu sukat, sillä paljaat sääret ovat etikettivirhe!
Kommentit (16)
Todella tyylitietoiset ja itsevarmat ihmiset luovat itse omat sääntönsä.
Hesarissa oli kuva 70 luvun lakkiaisista, siinä yksi mimmi istui kukkamekossa ja nahkaiset korkosaappaat jalassa. Oispa vielä tuo aika.....
Ihanat ovatkin varpaista auki olevat kengät, kun aukosta näkyy sukan vahvike ja sauma, mutta etiketti on kohdillaan.
Toinen vaihtoehto on katsoa mikä näyttää siistille ja kauniille.
Nyt on vuosi 2019, joten tollaset menneiden aikojen siveyssäännöt vois jo unohtaa.
Aina on näitä oman elämänsä sankareita, joiden mielestä etiketit eivät koske juuri häntä!
Muistakaa myös että ei sukkia sandaaleihin :) Eli koskee myös juhlasandaaleja!
En kyllä tiedä mitään niin kamalaa kun ne siansuolen väriset kammotukset. Yleensä ihmisillä on vielä liian tummat, liian kiiltävät jne sukkikset. Oksennus.
Siis kuka viittii kattoo onko jollain sukat vai ei.
Paljoako ne sukat paljaisiin sääriin auttaa? Tokikin voin laittaa avokkaiden kanssa värikkäät nilkkasukat ja on tyylikästä!
ei tarvitse muistaa, se on niin itsestään selvää ja tulee automaattisesti sukat jalkaan. en kyllä ole tainnut nähdä koskaan missään juhlissa ketään paljain kintuin.
Mä laitankin huomenna eriparivillasukat Crocseihin. Nih. Tai itse tuunatut Reinot. Puvun kanssa. Ja lahkeet niin lyhyet että varmasti mun säärikarvat näkyy.
Onneksi en omista hameita, housujen alle voin laittaa vaikka pitkät villurit välihousuksi jos huvittaa.
Kerro se Ruotsin hovin naisille, jotka kulkee kesäjuhlallisuudet paljain säärin!